
Generace Labubu. Čínské značky nechtějí už být jen levné, ale i sexy

Článek Martina Jonáše. Donedávna byla visačka „Made in China“ synonymem pro laciné, ale nepříliš kvalitní výrobky. Čínské firmy teď ale chtějí být i trendy – a začíná se jim to dařit.
Je to příklad tak křiklavý, že by kvůli němu bylo možné přehlédnout důležitější byznysové příběhy.
Celý článek čtěte zde .
- Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy .
- Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.
- Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram .
- Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.
Popis podcastu
Dlouhé čtení ze Seznam Zpráv i v audioverzi. Původní analýzy, komentáře, investigace, které by vám neměly uniknout.