
Digitální rukojmí. Jak si Netflix, HBO a spol. pojišťují své diváky

Analýza Magdaleny Maňákové. Streamovací válka o diváka se zostřuje. Platformy bojují o pozornost inovacemi, hyperpersonalizací a návratem k týdennímu dávkování obsahu. Na obzoru se možná rýsuje spojování obsahu různých platforem do jednoho cenového balíčku.
Způsob, jakým fungují streamovací platformy, se mění. A to nejen kvůli rostoucím cenám předplatného. Aby zůstaly relevantními a byly schopné držte si stálé předplatitele, musí se přizpůsobovat potřebám diváka a naučit se, jak ho připoutat k obrazovce.
Celý článek čtěte zde .
· Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy .
· Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.
· Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram .
· Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.