
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně.
Právě na tento problém cílí projekt DeepScout , za kterým stojí Honza Mittner . Ten v minulosti založil a úspěšně prodal projekty jako Jízdomat (2016 ho akvíroval BlaBlaCar) či Proudly (2019 projekt akvírovalo Welcome to the Jungle).
Jak DeepScout pomáhá e-shopům s pricingem? A jaké to je, rozjíždět už několikátou firmu? Dozvíte se v rozhovoru.
---
Všechny epizody podcastu : je jich už 78
---
Miton AI Newsletter : 2x měsíčně do vaší schránky, abyste byli v obraze, co se děje na rozhraní technologií a byznysu
AI Rising Stars : Přehled českých a slovenských AI startupů, které byste měli znát
---
Miton na sítích:
https://x.com/MITONCZ
https://www.linkedin.com/company/miton-
cz/https://www.instagram.com/mitonfamily/
