
Osobnost Plus: Greenfluencerka: Většina tvrzení fast fashion značek o jejich udržitelnosti jsou lži a vágní fráze

O epizodě podcastu
"Udržitelnost spočívá v tom, že kupuju to, co unosím," říká žena, která si už sedm let nekoupila ani ponožku ve fast fashion řetězcích. Od čtrnácti let se věnovala modelingu, mimo jiné i v Číně, módu studovala v Amsterdamu, slovenský Forbes ji zařadil do výběru 30 pod 30. Věnuje se udržitelnosti a ekologickým a lidskoprávním souvislostem módního průmyslu. Je iniciátorkou úspěšných online petic a spoluautorkou podcastu o udržitelné módě. Moderuje Michael Rozsypal.
Všechno z tématu Osobnosti můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Všechno z tématu Osobnosti můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
O udržitelnost v módním průmyslu se dnes už starají i známé fast fashion značky. Anebo jde jen o greenwashing, lživé kampaně značek, jejichž produkce má závažné sociální a environmentální dopady? „Ročně vyrábíme 100 až 150 miliard kusů oblečení, z toho 30 procent se nikdy neprodá,“ říká greenfluencerka Natália Pažická.
Všechno z tématu Osobnosti můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Všechno z tématu Osobnosti můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Popis podcastu
Silná témata, o kterých se ve společnosti právě mluví.
Všechno z tématu Osobnosti můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Všechno z tématu Osobnosti můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .