00:00
Otázka zestátnění filmu
00:58
Miloš Havel jako filmový magnát
02:13
Kořeny státní podpory kinematografie
03:33
Inspirace Třetí říší
04:28
Mnichov, Burian a proměna atmosféry
05:47
Německý zájem o Barrandov
07:04
Nátlak na Havla a prodej ateliérů
09:30
Zlínské filmové žně 1941
10:41
Protektorátní centralizace filmu
12:15
Každodennost filmařů za okupace
12:55
Vznik společnosti Prag-Film
14:15
Technologický rozvoj za nacistů
15:14
Kolaborace a herecké kariéry
16:59
Adina Mandlová a další herci
18:35
Kameramani a neviditelná spolupráce
18:43
Zvyšování kvality protektorátního filmu
20:19
Realističtější tendence: Šťastnou cestu
21:01
Velkofilm Rozina sebraná
25:22
Ocenění Mandlové a Vávry
26:07
Vávra, smlouva s Prag-Filmem a kompromisy
27:15
Havel mezi komercí a státem
28:35
Havlův model smíšeného vlastnictví
29:50
Poválečná kampaň proti Havlovi
31:34
Svaz filmových pracovníků jako tribunál
31:54
Komise Elmara Klosse a morální verdikt
35:02
Poválečné čistky hvězd
36:34
Co hrát po válce v kinech
37:48
Nedokončené a přetočené filmy
39:44
Kontinuita kariér a idea státní kinematografie
41:08
Nástup sovětských filmařů na Barrandov
42:09
Sovětské barevné filmy v Praze
42:46
Výjimečnost let 1945–1948
43:46
Žánrová pestrost Třetí republiky
44:46
Levicová Syréna a Tři kamarádi
45:52
Ostrý kurz a nástup socrealismu
46:56
Propad výroby na počátku 50. let
47:20
Havlův první neúspěšný útěk
48:53
Vězení, perzekuce a druhý útěk
50:38
Měchovský exil a pozdní produkce
51:31
Poslední roky Miloše Havla