Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody ZPRÁVY Z POŠTY - Zákazníci se mohou na poštu objednat na konkrétní čas a nejvyužívanější služby vyřídit bez čekání

ZPRÁVY Z POŠTY - Zákazníci se mohou na poštu objednat na konkrétní čas a nejvyužívanější služby vyřídit bez čekání

Obrázek epizody ZPRÁVY Z POŠTY - Zákazníci se mohou na poštu objednat na konkrétní čas a nejvyužívanější služby vyřídit bez čekání

Poslechněte si podcast

1. 7. 2021

51 sec

O epizodě podcastu

Zákazníci se mohou na poštu objednat na konkrétní čas a nejvyužívanější služby vyřídit bez čekání Česká pošta spouští od července testovací fázi objednání klientů na pobočky, které jsou vybaveny vyvolávacím systémem. Těch je po České republice téměř 400. Další budou postupně přibývat. Výhody objednání na konkrétní čas s konkrétní službou je šetření času jak zákazníků, tak personálu pošty. Klientů, kteří přijdou na pobočku bez objednání, se nový systém práce nijak negativně nedotkne. Na webové stránce https://www.postaonline.cz/rezervace je možné vybrat si konkrétní pobočku České pošty, službu, datum a čas, kdy se klient na poštu dostaví. Po zadání kontaktních údajů přijde zákazníkovi potvrzení o vytvoření rezervace a kód, který zadá na poště do vyvolávacího systému. Poté jde ihned k přepážce vyřídit si svoji objednanou službu. Rezervaci lze provést ještě hodinu před návštěvnou pobočky. Na místo je potřeba se dostavit v intervalu pět minut před potvrzeným časem a 10 minut po něm. Služby, které se dají během testovací fáze objednat, jsou např. odeslání a vyzvednutí dopisů a balíků, Czech POINT nebo bankovní a pojišťovací služby. Testování bude probíhat během července a srpna, poté dojde k jeho vyhodnocení a případným úpravám. Bližší informace jsou k dispozici na webu České pošty https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/objednavka-na-pobocku.

Zákazníci se mohou na poštu objednat na konkrétní čas a nejvyužívanější služby vyřídit bez čekání

Česká pošta spouští od července testovací fázi objednání klientů na pobočky, které jsou vybaveny vyvolávacím systémem. Těch je po České republice téměř 400. Další budou postupně přibývat. Výhody objednání na konkrétní čas s konkrétní službou je šetření času jak zákazníků, tak personálu pošty. Klientů, kteří přijdou na pobočku bez objednání, se nový systém práce nijak negativně nedotkne.

Na webové stránce https://www.postaonline.cz/rezervace je možné vybrat si konkrétní pobočku České pošty, službu, datum a čas, kdy se klient na poštu dostaví. Po zadání kontaktních údajů přijde zákazníkovi potvrzení o vytvoření rezervace a kód, který zadá na poště do vyvolávacího systému. Poté jde ihned k přepážce vyřídit si svoji objednanou službu. Rezervaci lze provést ještě hodinu před návštěvnou pobočky. Na místo je potřeba se dostavit v intervalu pět minut před potvrzeným časem a 10 minut po něm.

Služby, které se dají během testovací fáze objednat, jsou např. odeslání a vyzvednutí dopisů a balíků, Czech POINT nebo bankovní a pojišťovací služby.

Testování bude probíhat během července a srpna, poté dojde k jeho vyhodnocení a případným úpravám.

Bližší informace jsou k dispozici na webu České pošty https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/objednavka-na-pobocku .

Popis podcastu

Audio z prostředí České pošty