"Budoucností je hybridní vzdělávání - kombinace různých přístupů," říká ve Studiu ČMA Petr Chára (senior konzultant Scholastic Consultancy) s poukazem na rok 2020, který školství posunul tam, kde by mělo být za dvacet třicet let. Podle druhého hosta Vadima Petrova jsme si, pokud jde o vzdělávání, nevedli úplně špatně. Vladimír Mařík (vědec, zakladatel a vědecký ředitel Českého institutu informatiky, robotiky a kybernetiky ČVUT) je přesvědčen, že jsme udělali první krok správným směrem. Co si myslíte vy? Jakou známku byste českým školám dali?
"Budoucností je hybridní vzdělávání - kombinace různých přístupů," říká ve Studiu ČMA Petr Chára (senior konzultant Scholastic Consultancy) s poukazem na rok 2020, který školství posunul tam, kde by mělo být za dvacet třicet let. Podle druhého hosta Vadima Petrova jsme si, pokud jde o vzdělávání, nevedli úplně špatně. Vladimír Mařík (vědec, zakladatel a vědecký ředitel Českého institutu informatiky, robotiky a kybernetiky ČVUT) je přesvědčen, že jsme udělali první krok správným směrem. Co si myslíte vy? Jakou známku byste českým školám dali?
V podcastech České manažerské asociace debatujeme s renomovanými manažery, perspektivními podnikateli a dalšími osobnostmi ze světa byznysu.
Otevíráme otázky správného vedení velkých firem a budoucnosti české ekonomiky. Představujeme také účastníky prestižní soutěže Manažer roku, kterou ČMA od roku 1993 pravidelně pořádá.
ČMA sdružuje manažery, podnikatele a lídry, jimž vytváří podmínky pro rozvíjení osobních dovedností a výměnu zkušeností. Její experti a ambasadoři jsou partnery veřejné správy. Přinášejí cenné poznatky k ekonomickému restartu České republiky. Více najdete na www.cma.cz.