Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #74 Martin Lakomý: Zpětná vazba je velmi cenná, dokáže vás posunout dál

#74 Martin Lakomý: Zpětná vazba je velmi cenná, dokáže vás posunout dál

Obrázek epizody #74 Martin Lakomý: Zpětná vazba je velmi cenná, dokáže vás posunout dál

Poslechněte si podcast

4. 8. 2025

15 min

Zákaznická zkušenost je klíčem k úspěchu i v pojišťovnictví. Jak ji ale správně měřit, co ovlivňuje spokojenost klientů a jakou roli v tom hraje cena, kvalita a osobní kontakt? „Důležité je, jestli se dokážete správně zeptat a na základě získaných odpovědí udělat změny,“ říká v červencovém dílu ČAP Insurance Talk Martin Lakomý, ředitel úseku podpory klientů a obchodu z České podnikatelské pojišťovny. V rozhovoru s Michalou Hergetovou mluví také o proměně zákaznických očekávání, rostoucím významu osobního kontaktu v digitální době i o tom, že ke spokojenému klientovi vede cesta přes spokojeného zaměstnance.

Popis podcastu

Vítejte u rozhovorů moderátorky Michaly Hergetové se zajímavými osobnostmi pojišťovnictví a finančního trhu o jistotách a nejistotách, a o tom, jak to druhé co nejvíce minimalizovat. Welcome to moderator Michala Hergetová's interviews with interesting personalities of the insurance and financial market about certainties and uncertainties, and how to minimize the latter as much as possible.