Cestujeme častěji, dál a aktivněji. Pojištění proto musí držet krok – a Češi si to čím dál víc uvědomují. Jak vybrat správné cestovní pojištění, proč se vyplatí volat asistenční službu co nejdřív a jak vypadá její práce v praxi? „Asistenční služba je jedna z elementárních věcí, jak klientovi v zahraničí efektivně pomoci,“ říká Štěpán Landík, člen představenstva a ředitel obchodu a marketingu ERV Evropské pojišťovny v květnovém dílu ČAP Insurance Talk. V rozhovoru s Michalou Hergetovou také přibližuje fenomén bohatých cestujících seniorů, růst cen léčby v oblíbených destinacích nebo to, proč se „pojištění na blbost“ vyplatí nejen v Itálii.
Cestujeme častěji, dál a aktivněji. Pojištění proto musí držet krok – a Češi si to čím dál víc uvědomují. Jak vybrat správné cestovní pojištění, proč se vyplatí volat asistenční službu co nejdřív a jak vypadá její práce v praxi? „Asistenční služba je jedna z elementárních věcí, jak klientovi v zahraničí efektivně pomoci,“ říká Štěpán Landík, člen představenstva a ředitel obchodu a marketingu ERV Evropské pojišťovny v květnovém dílu ČAP Insurance Talk. V rozhovoru s Michalou Hergetovou také přibližuje fenomén bohatých cestujících seniorů, růst cen léčby v oblíbených destinacích nebo to, proč se „pojištění na blbost“ vyplatí nejen v Itálii.
Vítejte u rozhovorů moderátorky Michaly Hergetové se zajímavými osobnostmi pojišťovnictví a finančního trhu o jistotách a nejistotách, a o tom, jak to druhé co nejvíce minimalizovat.
Welcome to moderator Michala Hergetová's interviews with interesting personalities of the insurance and financial market about certainties and uncertainties, and how to minimize the latter as much as possible.