Snižující se ceny elektřiny zvyšují konkurenci mezi dodavateli energií. Některé společnosti se uchylují k praxi, kterou lze označit za „podplácení“ zákazníků – nabízejí různé pobídky, jako jsou poukázky, cashbacky nebo jednorázové bonusy ve formě slev na faktuře. „Tyto nabídky často vypadají lákavě, ale jsou poskytovány na úkor konečné ceny,“ varuje Roman Šmíd, obchodní ředitel společnosti epet. Ta je jedním z největších dodavatelů energií v Česku.
Snižující se ceny elektřiny zvyšují konkurenci mezi dodavateli energií. Některé společnosti se uchylují k praxi, kterou lze označit za „podplácení“ zákazníků – nabízejí různé pobídky, jako jsou poukázky, cashbacky nebo jednorázové bonusy ve formě slev na faktuře. „Tyto nabídky často vypadají lákavě, ale jsou poskytovány na úkor konečné ceny,“ varuje Roman Šmíd, obchodní ředitel společnosti epet. Ta je jedním z největších dodavatelů energií v Česku.
Byznys X je autorským pořadem časopisu Reflex, který divákům nabízí vhled do ekonomických témat, kdy široké společnosti přibližujeme náročné odvětví ekonomie formou jednoduchých a méně odborných rozhovorů. Našim cílem je pomoct veřejnosti orientovat se ve světě byznysu bez nutnosti odborného vzdělání a profesního zaměření.