Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 115: Tomáš Opatrný: „Jak si udržet zákazníka, když svět průmyslu stojí na hlavě?“

Byznys nářez

Byznys nářez

Vzdělání

,

Osobní rozvoj

,

Byznys

115: Tomáš Opatrný: „Jak si udržet zákazníka, když svět průmyslu stojí na hlavě?“

Obrázek epizody 115: Tomáš Opatrný: „Jak si udržet zákazníka, když svět průmyslu stojí na hlavě?“

Byznys nářez

Poslechněte si podcast

Včera

37 min

Tomáš Opatrný z firmy Stodkeram ví, že podnikání není sprint, ale maraton. A že ve výrobě se počítá každá zakázka, každý termín a hlavně – každý kus důvěry.

V podcastu Byznys nářez jsme diskutovali o tom, jak si udržet zákazníka i v nejistých časech a proč je kvalita pořád tím nejlepším marketingem.

Co si z epizody odnesete:
📦 „Udržet zákazníka znamená držet kvalitu, termíny a cenu.“
📦 Just-in-time není jen pojem – je to noční můra každého výrobního ředitele.
📦 Malé firmy přežívají, protože jsou rychlé, flexibilní a osobní .
📦 I v době krize se dá růst – když víte, kdo jste a co umíte.

Tomáš věří, že i malé české firmy b budoucnost obstojí, protože mají srdce – a to žádná automatizace nenahradí.

A je navíc velký optimista. “Nějak bylo, nějak bude  a většinou to dobře dopadne. A jak říká můj kamarád, pokud to ještě není dobrý, znamená to, že to ještě nedopadlo!“

Pusťte si celý rozhovor a nechte se nakazit tímhle zdravým optimismem.

Popis podcastu

Byznys nářez