
Influenceři musí být přirozenou tváří značky, říká výrobkyně super potravin

O epizodě podcastu
Je nadšenkyní do zdravého životního stylu, přírody, sportu a také do své práce. Kamila Hladká z Prahy založila před šesti lety firmu Natu, která vyrábí a prodává super zdravé potraviny. Dnes je po jejích výrobcích poptávka u nás, ale už i ve světě. Jaké to je podnikat v dnešní době oboru zdravých potravin prozradila v pořadu Deníku s názvem Byznys kafe.
Je nadšenkyní do zdravého životního stylu, přírody, sportu a také do své práce. Kamila Hladká z Prahy založila před šesti lety firmu Natu, která vyrábí a prodává super zdravé potraviny. Dnes je po jejích výrobcích poptávka u nás, ale už i ve světě. Jaké to je podnikat v dnešní době oboru zdravých potravin prozradila v pořadu Deníku s názvem Byznys kafe.
Popis podcastu
Byznys kafe je audio a video podcast, který pravidelně přináší informace ze světa byznysu, zajímavé podnikatelské příběhy a také užitečné rady. Jeho hosty jsou ředitelé, zakladatelé či manažeři úspěšných firem, ale i odborníci na nejrůznější ekonomická témata. Podcastem provází šéfredaktor centrální redakce Deníku Jan Klička, nebo šéfredaktor Deníku Extra Martin Pleva.