On-line nakupování z pohodlí domova má v oblibě stále více Čechů. Jednoduše přes některou z aplikací v mobilu si objednávají jídlo z restaurací a bister, nebo si pořizují potraviny, spotřební zboží, módu či elektroniku. Společnost Wolt se snaží všechny tyto nákupy spojit a svými kurýry doručovat lidem rychle jak obědy, tak třeba i nákup z obchodu či věci z lékárny. Jak se tyto služby vyvíjejí a jaké další novinky na zákazníky čekají? To prozradil František Cmunt, ředitel pro maloobchodní prodej firmy Wolt, který byl hostem dalšího dílu pořadu Byznys kafe.
On-line nakupování z pohodlí domova má v oblibě stále více Čechů. Jednoduše přes některou z aplikací v mobilu si objednávají jídlo z restaurací a bister, nebo si pořizují potraviny, spotřební zboží, módu či elektroniku. Společnost Wolt se snaží všechny tyto nákupy spojit a svými kurýry doručovat lidem rychle jak obědy, tak třeba i nákup z obchodu či věci z lékárny. Jak se tyto služby vyvíjejí a jaké další novinky na zákazníky čekají? To prozradil František Cmunt, ředitel pro maloobchodní prodej firmy Wolt, který byl hostem dalšího dílu pořadu Byznys kafe.
Byznys kafe je audio a video podcast, který pravidelně přináší informace ze světa byznysu, zajímavé podnikatelské příběhy a také užitečné rady. Jeho hosty jsou ředitelé, zakladatelé či manažeři úspěšných firem, ale i odborníci na nejrůznější ekonomická témata. Podcastem provází šéfredaktor centrální redakce Deníku Jan Klička, nebo šéfredaktor Deníku Extra Martin Pleva.