Reklama je jedna z částí marketingu a i některé velké firmy tyto pojmy zaměňují. Dělají pak zbytečné chyby ve strategiích, jak lidem přiblížit své výrobky nebo o sobě dát vědět. Přitom dobrá marketingová strategie nemusí být až tak složitá či drahá a zvládnou ji i menší podnikatelé. V novém díle pořadu Byznys kafe s VLM to říká nezávislý marketingový odborník Milan Formánek, který své kariéře pomáhal víc než pěti stovkám domácích a zahraničních firem.
Reklama je jedna z částí marketingu a i některé velké firmy tyto pojmy zaměňují. Dělají pak zbytečné chyby ve strategiích, jak lidem přiblížit své výrobky nebo o sobě dát vědět. Přitom dobrá marketingová strategie nemusí být až tak složitá či drahá a zvládnou ji i menší podnikatelé. V novém díle pořadu Byznys kafe s VLM to říká nezávislý marketingový odborník Milan Formánek, který své kariéře pomáhal víc než pěti stovkám domácích a zahraničních firem.
Byznys kafe je audio a video podcast, který pravidelně přináší informace ze světa byznysu, zajímavé podnikatelské příběhy a také užitečné rady. Jeho hosty jsou ředitelé, zakladatelé či manažeři úspěšných firem, ale i odborníci na nejrůznější ekonomická témata. Podcastem provází šéfredaktor centrální redakce Deníku Jan Klička, nebo šéfredaktor Deníku Extra Martin Pleva.