
Mediální domy se začnou spoléhat na peníze od lidí, říká mediální expert Ondřej Aust

O epizodě podcastu
Média v posledních letech zpoplatňují své obsahy. Určitě se vám stalo, že jste v půlce článku vyzváni ke koupi předplatného. Tento trend bude v následujících letech pokračovat a sílit.,,Mediální domy se začnou spoléhat na peníze od lidí. Bude otázkou, kolik jich od média odejde a kolik bude médium schopné přesvědčit ke koupi,” vysvětluje situaci šéfredaktor webu Médiář Ondřej Aust, který byl hostem Byznysu Jaroslava Dědiče.
,,Pro konzumenty jsou dnes atraktivnější nemediální redakce. Myslím tím hlavně pořady na YouTube. Video se nejlépe zpoplatňuje. U předplatitele je vyvolaná emoce, že s penězi vynaloží lépe než u textu nebo audia,” popisuje Aust psychologii nakupování předplatného. ,,Například Seznam hlásá, že zpoplatněný nebude, že se uživí z reklamy. Věřím tomu, má roli internetové jedničky na českém trhu,” dodává Aust.
Popis podcastu
Pravidelný pořad Rádia ZET nejen o byznysu a všem, co s ním souvisí.