
#9 Jan Horák: Virtuální asistenti – jak je nastavit, aby firmě opravdu pomáhali?

Byznys Bistro
Poslechněte si podcast
Dnes
1 hod 7 min
Firmám šetří peníze, čas i pracovní síly. Virtuální asistenti dobývají nejen svět e-commerce, ale své uplatnění najdou třeba i při náborech v HR nebo jako efektivní podpora interního IT oddělení. Není proto divu, že investice do tohoto odvětví exponenciálně rostou.
· Kdy se firmě vyplatí nechat si udělat chatbota či voicebota na míru?
· Co tvorba virtuální asistentů na klíč obnáší?
· Proč se i o chatbota musí firma dobře starat a opečovávat ho?
· A kde najít balanc mezi využitím moderních technologií a zachováním lidského přístupu k zákazníkům i zaměstnancům?
To a mnoho dalších zajímavostí o světě chatbotů a voicebotů se dozvíte v novém díle podcastové série Byznys Bistro. Do studia jsme tentokrát pozvali Jana Horáka, investora a provozního ředitele společnosti Feedyou, která se vývoji virtuálních asistentů na míru věnuje.