
Na pojištění se dají ušetřit i desítky procent, říká marketingový manažer Klik.cz Petr Princ

O epizodě podcastu
„ Soustředíme se zejména na pojištění vozidel, ale kromě toho máme v portfoliu i pojištění domácností, nemovitostí, cestovní a životní. Nově začínáme koketovat i se srovnáváním půjček nebo hypoték,” vyjmenovává marketingový manažer Klik.cz Petr Princ, který byl hostem Byznysu na Rádiu ZET.
„ Dají se ušetřit desítky procent. Spousta lidí je navyknuta využívat služby konkrétní pojišťovny, třeba proto, že už jsou u ní dlouho, že ji mají rádi nebo tam chodí za známým. Každá pojišťovna se ale zaměřuje na trochu jiný segment lidí,” vysvětluje Petr Princ. Dodává, že stejné pojištění může být pro jednoho člověka ideální, pro jiného ale může být nadprůměrně drahé. „Je to velice konkurenční trh. V poslední době se vyrojilo spoustu menších i větších srovnávačů.”
Je důležité hlídat své pojistné smlouvy a aktualizovat je? „ Starat se o své smlouvy je určitě důležité. Jako dobrý příklad může posloužit třeba pojištění domácnosti a nemovitostí. Člověk si před pěti lety uzavřel pojistku, která mu kryje dům na třeba 2,5 milionu a postupem času cena té nemovitosti samozřejmě vyrostla. Teď by se ten dům dal prodat třeba za pět milionů. Pokud se ale něco stane, pojišťovna v případě škodné události vyplatí jen těch 2,5 milionů korun. Je tedy rozhodně důležité si pravidelně kontrolovat pojistky a pravidelně je aktualizovat,” nabádá Petr Princ.
Poslechněte si celý Byznys Romany Navarové: