Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Givet s kosmetikou roste přes influencery, Gen Z a korejskou rutinu, říká jeho šéf

Givet s kosmetikou roste přes influencery, Gen Z a korejskou rutinu, říká jeho šéf

Obrázek epizody Givet s kosmetikou roste přes influencery, Gen Z a korejskou rutinu, říká jeho šéf

Poslechněte si podcast

12. 12. 2025

24 min

Tři roky po vzniku společnosti Givet, výrobci a distributorovi kosmetických produktů, popisuje generální ředitel Martin Vrána výraznou transformaci. Firma se podle něj postupně přeměnila z distributora na takzvaný „house of focus brands“, tedy tvůrce a vlastníka strategicky budovaných značek. Každá z nich si „našla skulinku nebo svého zákazníka a vyprofilovala se tak, aby měla své místo na trhu,“ říká Vrána. Dnes portfolio zahrnuje deset značek a stovky produktů, některé vytvořené od nuly a jiné rebrandované.

Popis podcastu

Vítejte v podcastu e15 - Business Club, kde si Štěpán Svoboda pravidelně zve osobnosti významných českých firem, se kterými probírá aktuální dění v jejich firmách i v celém odvětví.