
Filip Zelenka | Čínské Temu útočí na západní trhy

Poslechněte si podcast
19. 2. 2024
32 min
Čínské internetové tržiště Temu si letos zaplatilo celkem pět reklamních spotů na letošním Super Bowlu. Jedna taková reklama přitom stojí až 7 milionů dolarů. A právě masivní marketingová kampaň, se kterou Temu útočí na západní trhy, je tématem dnešní epizody, do které přijal pozvání redaktor e15 Filip Zelenka. Dozvíte se, proč je zboží na Temu tak levné, kolik firma pravděpodobně utrácí za reklamu, jaký dopad má její expanze na konkurenci a Filip také zrecenzuje na Temu koupené ponožky.
Popis podcastu
Vítejte v podcastu e15 - Business Club, kde si Štěpán Svoboda pravidelně zve osobnosti významných českých firem, se kterými probírá aktuální dění v jejich firmách i v celém odvětví.