
Martin Jarolím: V bankovnictví je stále nejdůležitějším faktorem důvěra

O epizodě podcastu
„Chceme mít více nových klientů, chceme, aby více využívali smart a virtuální asistentku Kate, chceme, aby se klientům vyplatilo využívat služby ČSOB a chceme klientům šetřit čas a peníze,“ shrnul Martin Jarolím novou strategii retailového bankovnictví v ČSOB. Podle něj zažíváme v bankovnictví technologickou revoluci, nejčastější interakce mezi bankou a klientem je dnes prostřednictvím telefonu. Nicméně pořád platí, že v bankovním byznyse zůstala i přes používání technologiíí a dat klíčovým faktorem důvěra. „Nositelem té důvěry jsou stále lidé na pobočkách nebo v Klientském centru“. Více se dozvíte v aktuální epizodě našeho podcastu.
Hostem Lenky Vahalové byl Martin Jarolím, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB zodpovědný za Retail.
„Chceme mít více nových klientů, chceme, aby více využívali smart a virtuální asistentku Kate, chceme, aby se klientům vyplatilo využívat služby ČSOB a chceme klientům šetřit čas a peníze,“ shrnul Martin Jarolím novou strategii retailového bankovnictví v ČSOB. Podle něj zažíváme v bankovnictví technologickou revoluci, nejčastější interakce mezi bankou a klientem je dnes prostřednictvím telefonu. Nicméně pořád platí, že v bankovním byznyse zůstala i přes používání technologií a dat klíčovým faktorem důvěra. „Nositelem té důvěry jsou stále lidé na pobočkách nebo v Klientském centru“. Více se dozvíte v aktuální epizodě našeho podcastu.
Hostem Lenky Vahalové byl Martin Jarolím, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB zodpovědný za Retail.
Popis podcastu
Moderátoři na slovo vzatí, zajímavá témata a hosté, které banka spojuje. To je podcast Buďte v obraze s ČSOB. Přejeme příjemný poslech.
Máte zpětnou vazbu nebo tipy na hosty? Kontaktujte prosím Michaelu Krebsovou (mkrebsova@csob.cz), která má podcast na starosti.