
Jan Sadil: I když to letos bylo náročné, vždycky jsme byli klientům nablízku

Už od počátku pandemie jsme pro klienty dělali maximum – např. jako první jsme přišli s odklady splátek, drželi jsme co nejvíce poboček otevřených a skvěle se zapojilo také naše callcentrum. I díky tomu jsme získali titul Klientsky nejpřívětivější banka roku. Dozvíte se také, co by klientům, kolegům i sobě přál do nového roku.
Hostem Lenky Vahalové byl Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail.
Popis podcastu
Moderátoři na slovo vzatí, zajímavá témata a hosté, které banka spojuje. To je podcast Buďte v obraze s ČSOB. Přejeme příjemný poslech.
Máte zpětnou vazbu nebo tipy na hosty? Kontaktujte prosím Michaelu Krebsovou (mkrebsova@csob.cz), která má podcast na starosti.