
Zákaznická zkušenost podle Kantaru ~ Ján Hudák

O epizodě podcastu
Radka Behenská, innovation domain lead výzkumné agentury Kantar v Česku a na Slovensku, se zaměřuje na hledání nových příležitostí pro inovace. Podle studie Blueprint for Brand Growth je důležité, aby značky neustále objevovaly nové možnosti („finding new space“), protože inovace mohou výrazně přispět k růstu a úspěchu značky, a umělá inteligence v tom může hrát klíčovou roli. Radka také představuje řešení Kantaru pro úspěšnou inovační cestu, která zahrnuje identifikaci, vývoj a uvedení na trh (identify-build-launch).
Poslechněte si pětidílnou speciální sérii podcastu Brandy, briefy, budgety, jejímž partnerem je výzkumná agentura Kantar.
- Sledujte web Brandy, briefy, budgety nebo rovnou Médiář
- Každé ráno novinky e-mailem: přihlaste si newsletter Médiáře
Jano Hudák, senior client director výzkumné agentury Kantar v Česku a na Slovensku, se zaměřuje na customer experience (zkráceně CX), česky zákaznickou zkušenost, a vysvětluje, proč Kantar razí koncept Meaningfully Different Experiences (zkráceně MDX). Říká, jak mohou firmy dosáhnout odlišnosti v praxi s ohledem na sílu značky, jaké klíčové metriky a nástroje doporučuje Kantar pro propojené měření zákaznické zkušenosti a vnímání značky a kde Kantar vidí největší příležitosti pro zlepšování CX a posilování brandů.
Poslechněte si pětidílnou speciální sérii podcastu Brandy, briefy, budgety, jejímž partnerem je výzkumná agentura Kantar: https://www.youtube.com/watch?v=LlW2q86N1GU&list=PLLwv0T8l5XwQQfD9lDKHJBH8-_C2w69th
- Sledujte web Brandy, briefy, budgety nebo rovnou Médiář
- Každé ráno novinky e-mailem: přihlaste si newsletter Médiáře
Popis podcastu
Ondřej Aust a David Brada uvádějí týdeník o marketingu