
Inovace podle Kantaru ~ Radka Behenská

Brandy, briefy, budgety
Poslechněte si podcast
Dnes
14 min
O epizodě podcastu
Radka Behenská, innovation domain lead výzkumné agentury Kantar v Česku a na Slovensku, se zaměřuje na hledání nových příležitostí pro inovace. Podle studie Blueprint for Brand Growth je důležité, aby značky neustále objevovaly nové možnosti („finding new space“), protože inovace mohou výrazně přispět k růstu a úspěchu značky, a umělá inteligence v tom může hrát klíčovou roli. Radka také představuje řešení Kantaru pro úspěšnou inovační cestu, která zahrnuje identifikaci, vývoj a uvedení na trh (identify-build-launch).
Poslechněte si pětidílnou speciální sérii podcastu Brandy, briefy, budgety, jejímž partnerem je výzkumná agentura Kantar.
- Sledujte web Brandy, briefy, budgety nebo rovnou Médiář
- Každé ráno novinky e-mailem: přihlaste si newsletter Médiáře
Radka Behenská, innovation domain lead výzkumné agentury Kantar v Česku a na Slovensku, se zaměřuje na hledání nových příležitostí pro inovace. Podle studie Blueprint for Brand Growth je důležité, aby značky neustále objevovaly nové možnosti („finding new space“), protože inovace mohou výrazně přispět k růstu a úspěchu značky, a umělá inteligence v tom může hrát klíčovou roli. Radka také představuje řešení Kantaru pro úspěšnou inovační cestu, která zahrnuje identifikaci, vývoj a uvedení na trh (identify-build-launch).
Poslechněte si pětidílnou speciální sérii podcastu Brandy, briefy, budgety, jejímž partnerem je výzkumná agentura Kantar: https://www.youtube.com/watch?v=LlW2q86N1GU&list=PLLwv0T8l5XwQQfD9lDKHJBH8-_C2w69th
- Sledujte web Brandy, briefy, budgety nebo rovnou Médiář
- Každé ráno novinky e-mailem: přihlaste si newsletter Médiáře
Popis podcastu
Ondřej Aust a David Brada uvádějí týdeník o marketingu