Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Inovace podle Kantaru ~ Radka Behenská

Brandy, briefy, budgety

Médiář

Byznys

,

Marketing

Inovace podle Kantaru ~ Radka Behenská

Obrázek epizody Inovace podle Kantaru ~ Radka Behenská

Brandy, briefy, budgety

Poslechněte si podcast

Dnes

14 min

O epizodě podcastu

Radka Behenská, innovation domain lead výzkumné agentury Kantar v Česku a na Slovensku, se zaměřuje na hledání nových příležitostí pro inovace. Podle studie Blueprint for Brand Growth je důležité, aby značky neustále objevovaly nové možnosti („finding new space“), protože inovace mohou výrazně přispět k růstu a úspěchu značky, a umělá inteligence v tom může hrát klíčovou roli. Radka také představuje řešení Kantaru pro úspěšnou inovační cestu, která zahrnuje identifikaci, vývoj a uvedení na trh (identify-build-launch).

Poslechněte si pětidílnou speciální sérii podcastu Brandy, briefy, budgety, jejímž partnerem je výzkumná agentura Kantar.

Radka Behenská, innovation domain lead výzkumné agentury Kantar v Česku a na Slovensku, se zaměřuje na hledání nových příležitostí pro inovace. Podle studie Blueprint for Brand Growth je důležité, aby značky neustále objevovaly nové možnosti („finding new space“), protože inovace mohou výrazně přispět k růstu a úspěchu značky, a umělá inteligence v tom může hrát klíčovou roli. Radka také představuje řešení Kantaru pro úspěšnou inovační cestu, která zahrnuje identifikaci, vývoj a uvedení na trh (identify-build-launch).

Poslechněte si pětidílnou speciální sérii podcastu Brandy, briefy, budgety, jejímž partnerem je výzkumná agentura Kantar: https://www.youtube.com/watch?v=LlW2q86N1GU&list=PLLwv0T8l5XwQQfD9lDKHJBH8-_C2w69th

Popis podcastu

Ondřej Aust a David Brada uvádějí týdeník o marketingu