
BBB #7: Miliony zhlédnutí fake OOH – jak to dělá Škoda, IKEA a Zásilkovna

O epizodě podcastu
Obří rukavice v Brně, tramvaj s balónky v Praze, srdíčka ve Vltavě. Michal Bubeníček z Etnetera Motion, Iva Pohlová z IKEA a Petr Král ze Socialparku popisují, jak vznikala "falešná venkovní reklama" pro Škoda Auto, prodejce nábytku a pro Zásilkovnu.Každé ráno novinky e-mailem: přihlaste si newsletter Médiáře
Obří rukavice v Brně, tramvaj s balónky v Praze, srdíčka ve Vltavě. Michal Bubeníček z Etnetera Motion, Iva Pohlová z IKEA a Petr Král ze Socialparku popisují, jak vznikala "falešná venkovní reklama" pro Škoda Auto, prodejce nábytku a pro Zásilkovnu.
- Sledujte web Brandy, briefy, budgety nebo rovnou Médiář
- Každé ráno novinky e-mailem: přihlaste si newsletter Médiáře
Popis podcastu
Ondřej Aust a David Brada uvádějí týdeník o marketingu