
BBB #6: Inovace v out-of-home ~ Nový 3D billboard na Harfě ~ Digitál proniká do outdooru

O epizodě podcastu
Venkovní reklama netradičními formáty vtahuje zákazníky do hry, ukazují nové kampaně. Jan Sýkora z Wood & Company a Lukáš Radačovský z Premium OOH mluví o nové reklamní 3D obrazovce na pražské Harfě, Michal Tichý za MetroZoom a celý BigBoard přidává pohled na trh a pronikání digitálu do venkovní reklamy.Každé ráno novinky e-mailem: přihlaste si newsletter Médiáře
Venkovní reklama netradičními formáty vtahuje zákazníky do hry, ukazují nové kampaně. Jan Sýkora z Wood & Company a Lukáš Radačovský z Premium OOH mluví o nové reklamní 3D obrazovce na pražské Harfě, Michal Tichý za MetroZoom a celý BigBoard přidává pohled na trh a pronikání digitálu do venkovní reklamy. Sledujte web Brandy, briefy, budgety nebo rovnou Médiář Každé ráno novinky e-mailem: přihlaste si newsletter Médiáře
Popis podcastu
Ondřej Aust a David Brada uvádějí týdeník o marketingu