
BBB #3: Proč Dr. Max dává do reklamy víc ~ Z chyby vznikl úspěšný workshop ~ Nová prsa od Leoše

O epizodě podcastu
* Hlavní marketingové novinky v Česku* Proč je Dr. Max skokanem v inzertních výdajích do médií (Michal Petrov)* Témata ze sítí (dodává Socialpark)* John Deer obsazuje pozici "chief tractor officer"* Jak se z neoznačené reklamy udělat workshop (Petr Král, Socialpark)* Leoš Mareš propaguje na Instagramu plastickou operaci prsouKaždé ráno novinky e-mailem: přihlaste si newsletter Médiáře
* Hlavní marketingové novinky v Česku* Proč je Dr. Max skokanem v inzertních výdajích do médií (Michal Petrov)* Témata ze sítí (dodává Socialpark)* John Deer obsazuje pozici "chief tractor officer"* Jak se z neoznačené reklamy udělat workshop (Petr Král, Socialpark)* Leoš Mareš propaguje na Instagramu plastickou operaci prsou Sledujte web Brandy, briefy, budgety nebo rovnou Médiář Každé ráno novinky e-mailem: přihlaste si newsletter Médiáře
Popis podcastu
Ondřej Aust a David Brada uvádějí týdeník o marketingu