Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody S3 Ep7: Značky a PR

S3 Ep7: Značky a PR

Obrázek epizody S3 Ep7: Značky a PR

Poslechněte si podcast

12. 1. 2023

55 min

O epizodě podcastu

“Dostaňte nás do novin nebo do televize a je jedno s čím.” Tak pokud máte takovou představu o PR, tak budete asi trochu překvapeni, co s Alžbětou Fridrichovou a Jakubem Křenkem z agentury Adison rozebíráme.

Doby, kdy PR bylo vnímáno jen jako vztahy s novináři, jsou dávno ty tam. PR by značky (nejen podle Adisonu) měly vnímat jako něco komplexního, co se prolíná všemi jejich aktivitami. Společně rozebíráme, co to přesně znamená, jak na to a další témata:

✅ Co je vlastně PR?
✅ Proč to není jen o tom, dostat klienta do médií?
✅ Jak se do značky integruje moderní PR postupy?
✅ Kdy je vhodné zapojit PR?
✅ Jak se PR změnilo v období covidu.
✅ Brand safety a influenceři
✅ Jak do PR zapadají placené kanály?
✅ Krizová komunikace jako velmi opomíjené téma
✅ Proč wokewashing nemá dlouhodobě šanci?
✅ Jak vyhodnocovat PR aktivity a jak to vypadá s Share of Voice a Share of Search

“Dostaňte nás do novin nebo do televize a je jedno s čím.” Tak pokud máte takovou představu o PR, tak budete asi trochu překvapeni, co s Alžbětou Fridrichovou a Jakubem Křenkem z agentury Adison rozebíráme. Doby, kdy PR bylo vnímáno jen jako vztahy s novináři, jsou dávno ty tam. PR by značky (nejen podle Adisonu) měly vnímat jako něco komplexního, co se prolíná všemi jejich aktivitami. Společně rozebíráme, co to přesně znamená, jak na to a další témata: ✅ Co je vlastně PR? ✅ Proč to není jen o tom, dostat klienta do médií? ✅ Jak se do značky integruje moderní PR postupy? ✅ Kdy je vhodné zapojit PR? ✅ Jak se PR změnilo v období covidu. ✅ Brand safety a influenceři ✅ Jak do PR zapadají placené kanály? ✅ Krizová komunikace jako velmi opomíjené téma ✅ Proč wokewashing nemá dlouhodobě šanci? ✅ Jak vyhodnocovat PR aktivity a jak to vypadá s Share of Voice a Share of Search

Popis podcastu

Jediný podcast na značky, který vás dostane! Jakub Kantor & Pavel Cahlík