
Příběh značky PKV - Nejsilnější brand v energetice | Jiří Pech a PKV

V dnešním Brand Talku otevíráme dveře do světa PKV - firmy, která z energetiky udělala viditelnou, sebevědomou a velmi dobře fungující značku.
Společně s Jirkou Pechem (CEO PKV), Andrejem Filousem (Marketing Director PKV) a týmem se podíváme na to, jak se z malé „neviditelné“ firmy v područí korporátů stal hráč, který udává tón trhu, vyhrává ceny za kanceláře a buduje brand, který chtějí klienti i talenti.
Řešíme konkrétní věci, žádnou teorii:
◼ Jak vznikala značka PKV a proč název postupně změnil význam
◼ Kdy si uvědomili, že dělat práci pod brandem jiných firem je slepá ulička
◼ Jak rebranding v roce 2016 a následná práce s marketingem změnily vnímání PKV na trhu
◼ Co zjistili z hloubkových rozhovorů se zákazníky – a proč „péče“ nebyla to, co si mysleli
◼ Proč tolik investují do kanceláří a jak z nich udělali silný brandový asset, ne jen náklad
◼ Jak přistupují k employer brandingu, EVP a HR datům, aby komunikace odpovídala realitě firmy
◼ Jak měří marketing, kde končí ego a začíná byznys – brandové metriky vs. peníze na účtu
◼ Proč je osobní značka Jirky Pecha (včetně jeho Porsche) napojená na brand PKV, a ne mimo něj
Společně s Jirkou Pechem (CEO PKV), Andrejem Filousem (Marketing Director PKV) a týmem se podíváme na to, jak se z malé „neviditelné“ firmy v područí korporátů stal hráč, který udává tón trhu, vyhrává ceny za kanceláře a buduje brand, který chtějí klienti i talenti.
Řešíme konkrétní věci, žádnou teorii:
◼ Jak vznikala značka PKV a proč název postupně změnil význam
◼ Kdy si uvědomili, že dělat práci pod brandem jiných firem je slepá ulička
◼ Jak rebranding v roce 2016 a následná práce s marketingem změnily vnímání PKV na trhu
◼ Co zjistili z hloubkových rozhovorů se zákazníky – a proč „péče“ nebyla to, co si mysleli
◼ Proč tolik investují do kanceláří a jak z nich udělali silný brandový asset, ne jen náklad
◼ Jak přistupují k employer brandingu, EVP a HR datům, aby komunikace odpovídala realitě firmy
◼ Jak měří marketing, kde končí ego a začíná byznys – brandové metriky vs. peníze na účtu
◼ Proč je osobní značka Jirky Pecha (včetně jeho Porsche) napojená na brand PKV, a ne mimo něj
Popis podcastu
O značkách, brandingu a marketingu s inspirujícími hosty a jejich příběhy.
Brand Talk by Jakub Kantor
Brand Talk by Jakub Kantor