Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Digitální nebo fygitální? Jak Microsoft vidí obchod budoucnosti

Digitální nebo fygitální? Jak Microsoft vidí obchod budoucnosti

Obrázek epizody Digitální nebo fygitální? Jak Microsoft vidí obchod budoucnosti

Poslechněte si podcast

6. 7. 2021

45 min

O epizodě podcastu

Už jste slyšeli, že žijeme ve fygitálním světě? Nikoliv digitálním, jak se často říká, ale fygitálním, což zřejmě lépe popisuje skutečnost. Co to znamená? Anglický výraz fygital vznikl složením slov fyzical a digital a začal se užívat pro současný hybridní způsob života v němž získáváme zkušenosti a prožíváme zážitky v obou prostředích. Podle marketérů lze navíc pomocí nejrůznějších technologií utvářet i v kamenných obchodech vysoce personalizovaný a poutavý zážitek, který může v lecčems předstihnout naše zkušenosti z eshopů a online plartforem. Čeká nás tedy inteligentní supermarket plný senzorů, displejů a rozšířené reality poháněný sofistikovanými algoritmy a velkými daty? Jaké inovace přinese budoucnost fygitálního nakupování? V Updatu odpoví Nikola Pleska ze společnosti Microsoft.

Už jste slyšeli, že žijeme ve fygitálním světě? Nikoliv digitálním, jak se často říká, ale fygitálním, což zřejmě lépe popisuje skutečnost. Co to znamená? Anglický výraz fygital vznikl složením slov fyzical a digital a začal se užívat pro současný hybridní způsob života v němž získáváme zkušenosti a prožíváme zážitky v obou prostředích. Podle marketérů lze navíc pomocí nejrůznějších technologií utvářet i v kamenných obchodech vysoce personalizovaný a poutavý zážitek, který může v lecčems předstihnout naše zkušenosti z eshopů a online plartforem. Čeká nás tedy inteligentní supermarket plný senzorů, displejů a rozšířené reality poháněný sofistikovanými algoritmy a velkými daty? Jaké inovace přinese budoucnost fygitálního nakupování? V Updatu odpoví Nikola Pleska ze společnosti Microsoft.

Popis podcastu

Jakým způsobem mohou nejnovější digitální technologie, umělá inteligence, webové aplikace, automatizace nebo virtuální a rozšířená realita proměnit způsob života i fungování celé společnosti? Jak mohou inovativní myšlenky a přístupy obohatit život každého z nás a přinést novou inspiraci do IT, byznysu, marketingu i tradičních odvětví? Tyto otázky si klade BlueGhost, softwarová společnost zabývající se vývojem webových aplikací, a odpovědi hledá u těch nejpovolanějších – inovátorů, IT odborníků, vědců, výzkumníků, designerů, influencerů, podnikatelů, manažerů a marketérů, lídrů ve svých oborech.

V každé epizodě vám Miky Škoda a jeho hosté představí aktuální trendy a originální vize zítřka, příležitosti v oborech, v nichž se hosté pohybují, i problémy a výzvy, kterým se věnují. Můžete se těšit na neotřelé rozhovory o přesahových tématech, jako jsou inovace, vývoj, technologie, design, marketing, podnikání, vzdělávání, výzkum, udržitelnost, seberozvoj, leadership a mnohé další. Nalaďte si poslech plný neotřelých řešení, nápadů a osobností a buďte up to date s BlueGhost Update.