
O epizodě podcastu
Tvrdí to Veornika Luhová, Product owner a behaviorální psycholožka v České spořitelně. Jak poskytnout klientovi co nejlepší zákaznický zážitek? A do jaké míry o tom,zda klient u banky zůstane či nikoliv rozhodují soft služby typu money management a do jaké míry je to o tvrdých počtech a výší sazeb? Právě o těchto otázkách a spoustě dalších jsme diskutovali s Veronikou Luhovou.
Tvrdí to Veornika Luhová, Product owner a behaviorální psycholožka v České spořitelně. Jak poskytnout klientovi co nejlepší zákaznický zážitek? A do jaké míry o tom,zda klient u banky zůstane či nikoliv rozhodují soft služby typu money management a do jaké míry je to o tvrdých počtech a výší sazeb? Právě o těchto otázkách a spoustě dalších jsme diskutovali s Veronikou Luhovou.
Popis podcastu
Jediný podcast pro profesionální finance. Bankovní regulace a trendy, pojišťovnictví, kapitálové trhy, penzijní produkty, ESG, digitalizace, kyberbezpečnost, umělá inteligence, úvěry a hypotéky, vklady, investice či ekonomika. To je jen zlomek témat, nad kterými diskutujeme s našimi hosty – experty a lídry ve svém oboru, se kterými se zaměříme na detail jednotlivých témat, které nejen že hýbou, ale konstantně také mění podobu profesionálních financí. Ať už jste insider, či chcete být v obraze aktuálního dění ve finančním světě, BANKAST je tím pravým místem pro vás.
