
Jsou důležitější potřeby zákazníků nebo obchodníka? A měla by firma dělat charitu? Jan Laibl.

“Obchodník není ninja,” říká v podcastu Jan Laibl, jeden ze zakladatelů Prospirio.cz. Jak se pozná dobrý obchodník a co by ho mělo motivovat v jeho práci? A proč se v Česku řada obchodníků za svou práci v podstatě stydí?Neváhej a pusť si nejnovější epizodu podcastu Autentická Výzva. A pokud tě rozhovor zaujme, pokračování najdeš na portálu HeroHero!
Popis podcastu
Vítejte na stránce Autentické Výzvy! 🎙️ Jsme podcast, který vás zve na nezapomenutelnou cestu autentičnosti a inspirace. Společně se setkáváme s fascinujícími lidmi, kteří obohatí váš život prostřednictvím jejich příběhů a zkušeností. Připojte se k nám, abyste objevili nové perspektivy, seznámili se s neuvěřitelnými lidmi a našli inspiraci k naplněnému životu.