Návštevníci a návštevnice klauzur na uměleckých školách nejednou odchází zklamáni, že v ateliérech fotografie moc fotek nevisí.
Čím to je? Jak se proměňuje médium fotografie v kontextu umění? A má vůbec smysl stále mluvit o specifických médiích? Peter Kolárčik, absolvent Ateliéru fotografie na UMPRUM, si tentokrát do studia pozval Markétu Kinterovou, šéfredaktorku a zakladatelku magazínu Fotograf a vedoucí Ateliéru dokumentární fotografie na FAMU. Jejich rozhovor se zaměřuje na dvacetiletou historii časopisu, podoby současné fotografie i specifika fotografických ateliérů. Je fotka mrtvá? Nebo se jen proměňuje?
Návštevníci a návštevnice klauzur na uměleckých školách nejednou odchází zklamáni, že v ateliérech fotografie moc fotek nevisí.
Čím to je? Jak se proměňuje médium fotografie v kontextu umění? A má vůbec smysl stále mluvit o specifických médiích? Peter Kolárčik, absolvent Ateliéru fotografie na UMPRUM, si tentokrát do studia pozval Markétu Kinterovou, šéfredaktorku a zakladatelku magazínu Fotograf a vedoucí Ateliéru dokumentární fotografie na FAMU. Jejich rozhovor se zaměřuje na dvacetiletou historii časopisu, podoby současné fotografie i specifika fotografických ateliérů. Je fotka mrtvá? Nebo se jen proměňuje?
Artyčok.TV produkuje zejména umělecké či autorské dokumentární podcasty a to jak formou ucelených sérií (Na čom makáš, Hrabáreň, Hornina, nerost, minerál, kámen) či zvukově-dramatických děl, tak formou doprovodných podcastů k rozsáhlejším publikacím (Téma, Showcase). Převažující část audio tvorby je v českém jazyce, případně v anglicko-českých provedeních.