
Víme, co by zákazník nebral. Muž z Alzy popisuje, proč neprodává potraviny

O epizodě podcastu
Alza rozjela na svých stránkách lékárnu, do potravin se však pouštět nechce. „S nadsázkou říkám, že kdybychom mraženou pizzu dali do našeho skladu, ze skladu vyjde nemražená, a to by asi zákazník nechtěl. Potraviny neplánujeme,“ říká v Agendě SZ Byznys místopředseda představenstva Alza.cz Petr Bena .
On-line obchody se podle něj vracejí k růstu, neplatí už však, že na trhu uspěje každý tak jako před covidem.
„Po inflační vlně a energetické krizi začaly letos reálné příjmy růst, takže si myslím, že segment e-commerce to cítí pozitivně. Oproti předcovidové době je to však trochu rozdílné. Tehdy byl dlouhotrvající příliv, kdy všechny lodě plavou a opravdu se dařilo všem. Teď jsou firmy, kterým se daří, které jsou schopné přinášet zákazníkům nové produkty a služby, a pak jsou firmy, které stojí na místě nebo klesají a říkají, že doba je hodně těžká,“ říká Bena.
- Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
- Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
- Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .
Popis podcastu
Čtvrthodinka o byznysu z první ruky. Rozhovory s top lídry, zakladateli firem a špičkami českého byznysu. Každý všední den na Seznam Zprávách a ve všech podcastových aplikacích.