
Slavné české herní studio tvoří konkurenci Minecraftu. A míří s ní do škol

O epizodě podcastu
Největší česká herní firma Bohemia Interactive míří do škol. S vlastní konkurencí známé hry Minecraft chce zaujmout ředitele a stát se součástí školního vzdělávání.
Série Arma, DayZ nebo první Operace Flashpoint – tituly, které proslavily českou herní společnost Bohemia Interactive po celém světě. Teď se studio zaměří i na ty nejmenší ve školách. Pro účely vzdělávání připravilo vzdělávací platformu Ylands EDU. Ta vychází z jejich původní počítačové hry, rozvíjí informatické myšlení i digitální gramotnost a učí děti vytvářet světy a počítačové hry podle vlastních představ.
Zatím ji testují jednotky škol, už v příštím roce by to podle Marka Španěla, spoluzakladatele a spolumajitele firmy Bohemia Interactive, mohly být stovky českých škol.
„Historicky jsme jako firma pokrývali převážně mužskou část populace ve věku 17–40 let, ale postupně se to rozšířilo. S touto hrou jsme chtěli něco přinést speciálně dětem,“ dodává Španěl s tím, že i on sám by byl rád, kdyby i doma jeho vlastní děti přestaly hrát Minecraft a další zahraničí hry.
- Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
- Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
- Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .
Největší česká herní firma Bohemia Interactive míří do škol. S vlastní konkurencí známé hry Minecraft chce zaujmout ředitele a stát se součástí školního vzdělávání.
Popis podcastu
Čtvrthodinka o byznysu z první ruky. Rozhovory s top lídry, zakladateli firem a špičkami českého byznysu. Každý všední den na Seznam Zprávách a ve všech podcastových aplikacích.