Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Šéf Košíku vysvětluje, proč mají obchody skoro stejné ceny

Šéf Košíku vysvětluje, proč mají obchody skoro stejné ceny

Obrázek epizody Šéf Košíku vysvětluje, proč mají obchody skoro stejné ceny

Poslechněte si podcast

9. 1. 2024

23 min

O epizodě podcastu

Potraviny by už zásadně zdražovat neměly, říká v Agendě SZ Byznys šéf Košíku Ivan Utěšil. Dokonce je tu podle něj prostor ke zlevnění.

Více než polovina zboží se v Česku prodá v akcích a zdá se, že nový rok rotačky letáků a nápisů sleva či akce ještě víc roztočil.

Prodejce potravin Košík místo plošného snížení cen o tříprocentní slevu na DPH nechal zákazníky hlasovat o tom, které zboží kupují nejvíc, a tam pak spadly ceny víc.

„Chtěli jsme znát názor našich zákazníků, co je pro ně důležité. Jsou položky, u kterých tříprocentní snížení není z pohledu zákazníka nijak zásadní zlevnění, a naopak jsme to chtěli investovat do položek, které jsou pro zákazníky důležitější,“ říká v rozhovoru pro SZ Byznys šéf Košíku Ivan Utěšil. Vybrané zboží, jako třeba máslo či mléko, tak prý zlevnilo o více procent.

  • Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
  • Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
  • Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .

Potraviny by už zásadně zdražovat neměly, říká v Agendě SZ Byznys šéf Košíku Ivan Utěšil. Dokonce je tu podle něj prostor ke zlevnění.

Více než polovina zboží se v Česku prodá v akcích a zdá se, že nový rok rotačky letáků a nápisů sleva či akce ještě víc roztočil.

Prodejce potravin Košík místo plošného snížení cen o tříprocentní slevu na DPH nechal zákazníky hlasovat o tom, které zboží kupují nejvíc, a tam pak spadly ceny víc.

„Chtěli jsme znát názor našich zákazníků, co je pro ně důležité. Jsou položky, u kterých tříprocentní snížení není z pohledu zákazníka nijak zásadní zlevnění, a naopak jsme to chtěli investovat do položek, které jsou pro zákazníky důležitější,“ říká v rozhovoru pro SZ Byznys šéf Košíku Ivan Utěšil. Vybrané zboží, jako třeba máslo či mléko, tak prý zlevnilo o více procent.

  • Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
  • Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
  • Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .

Popis podcastu

Čtvrthodinka o byznysu z první ruky. Rozhovory s top lídry, zakladateli firem a špičkami českého byznysu. Každý všední den na Seznam Zprávách a ve všech podcastových aplikacích.