
Předplacené karty pomalu umírají. Tesco Mobile je chce resuscitovat

Agenda
Poslechněte si podcast
Dnes
22 min
Předplacené karty, které byly fenoménem na přelomu tisíciletí, dnes z českého mobilního trhu postupně mizí. Jejich podíl klesá a nahrazují je paušály. Přesto se najdou operátoři, kteří v nich stále vidí smysl a budoucnost. Největší virtuální operátor u nás, Tesco Mobile, se rozhodl předplacenky „resuscitovat“.
„Výhoda, která spočívá v předplacených kartách je, že zákazník nemusí uzavírat smlouvu na dobu, kterou možná ani nechce. Nemusí se vázat na rok, na dva. Prostě si koupíte kredit nebo balíček třeba na 30 dnů,“ říká v pořadu Agenda SZ Byznys Tomáš Martiňák, generální manažer Tesco Mobile ČR a SR.
- Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
- Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
- Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .