
Poloha Česka je výhodná. Cizí firmy sem stahují výrobu kosmetiky

O epizodě podcastu
Česká kosmetika Dermacol hlásí rekordní rok - tržby jsou o pětinu vyšší než před covidem. A boduje i výrobní firma značky – ta totiž stále častěji vyrábí kosmetiku i pro zahraniční firmy.
Zatímco během covidové pandemie nechaly Češky rtěnky a makeupy na dně šuplíků, teď si to vynahrazují. Česká značka Dermacol díky tomu hlásí rekordní rok a tržby o 20 procent vyšší než v roce 2019.
V tuzemsku tak obrat firmy přesáhne 400 milionů korun. „Dohromady se Slovenskem to dává téměř půl miliardy, což je náš historicky nejlepší výsledek,“ říká v rozhovoru pro Agendu SZ Byznys spolumajitelka firmy Věra Komárová s tím, že velice se daří nejenom značce, ale i výrobnímu závodu firmy.
Ten v minulosti sloužil hlavně pro Dermacol, teď ale stále častěji vyrábí také pro další firmy a značky. Tato výroba už dokonce převyšuje polovinu kapacit závodu. Důvodem jsou postcovidové změny a trendy.
- Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
- Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
- Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .
Česká kosmetika Dermacol hlásí rekordní rok - tržby jsou o pětinu vyšší než před covidem. A boduje i výrobní firma značky – ta totiž stále častěji vyrábí kosmetiku i pro zahraniční firmy.
Popis podcastu
Čtvrthodinka o byznysu z první ruky. Rozhovory s top lídry, zakladateli firem a špičkami českého byznysu. Každý všední den na Seznam Zprávách a ve všech podcastových aplikacích.