
Méně přísad, levnější obal. Výrobce müsli musí vyhovět zákazníkům, kteří šetří

O epizodě podcastu
Jak bojovat s vysokými náklady a vyhovět zákazníkům, kteří šetří? Nejlepší obrana je útok. Firma Mixit, která prodává hlavně müsli, jde zákazníkům naproti. Výrobky obsahují méně druhů surovin a zabalila je do levnějších obalů.
Společnost Mixit se snaží bojovat s trendem, kdy Češi začali hromadně šetřit. Nabízí proto jednodušší recepturu, méně přísad a levnější balení.
„Obratem jsme začali vyvíjet sortimentní řadu, která stále ctí naše hodnoty, ale jde cestou jednoduššího složení. U směsi müsli mixu, která běžně obsahuje 12 druhů surovin, jsme zvolili 4 základní suroviny,“ říká v pořadu Agenda SZ Byznys Martin Wallner, spoluzakladatel Mixit.
Nejvíc jim ale aktuálně pomohla vláda – po oznámení zastropování cen energií tržby za září překonaly loňský rok.
- Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
- Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
- Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .
Jak bojovat s vysokými náklady a vyhovět zákazníkům, kteří šetří? Nejlepší obrana je útok. Firma Mixit, která prodává hlavně müsli, jde zákazníkům naproti. Výrobky obsahují méně druhů surovin a zabalila je do levnějších obalů.
Popis podcastu
Čtvrthodinka o byznysu z první ruky. Rozhovory s top lídry, zakladateli firem a špičkami českého byznysu. Každý všední den na Seznam Zprávách a ve všech podcastových aplikacích.