
Jan Turek (Coca-Cola): Češi se vrhli na limonády. Coca-Cola nestíhá ani vyrábět a bude asi dražší

O epizodě podcastu
Letošní prodeje nápojářského gigantu i přes krizový rok předčí očekávání. V průměru očekávají růst o téměř 15 procent. SZ Byznys to řekl Jan Turek, jeden z nejvyšších manažerů Coca-Cola Hellenic pro ČR a SR.
„Po covidu jako z gauče do sprintu“, tak popisuje poslední rok z pohledu výroby i zájmu zákazníků Jan Turek.
„Letos jsme byli schopní pokrýt výrazně větší poptávku, než kdokoliv myslel, ale ne úplně celou, kterou po nás zákazníci chtěli,“ říká v rozhovoru pro SZ Byznys. „Takže mě na jednu stranu těší, že jsme byli schopní vyrobit a prodat výrazně víc, než jsme si mysleli ještě třeba v březnu, zároveň mě netěší, že jsme nebyli schopní úplně pokrýt poptávku našich zákazníků.“
Zatímco během nejpřísnějších lockdownů byly výrobní linky Coca-Coly relativně méně vytížené, teď jedou naplno. Prodeje letos vzrostly od 10 do 25 procent, různě podle jednotlivých produktů, hlásí největší výrobce nápojů. V průměru firma počítá s konečným číslem do 15 procent.
„V nápojářství žádné dramatické ochlazení nevidíme, samozřejmě je ale teď velká otázka, co bude dál na přelomu roku a příští rok,“ uvedl Turek.
- Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
- Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
- Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .
Letošní prodeje nápojářského gigantu i přes krizový rok předčí očekávání. V průměru očekávají růst o téměř 15 procent. SZ Byznys to řekl Jan Turek, jeden z nejvyšších manažerů Coca-Cola Hellenic pro ČR a SR.
Popis podcastu
Čtvrthodinka o byznysu z první ruky. Rozhovory s top lídry, zakladateli firem a špičkami českého byznysu. Každý všední den na Seznam Zprávách a ve všech podcastových aplikacích.