
Dvě stolní hry v Česku stačí. Dostihům a Člověče nezlob se nikdo neunikne

O epizodě podcastu
Téměř každá česká rodina má doma hru Dostihy a sázky. Podle ředitele českého výrobce her a hraček Dino Toys Jana Šlemína je to stále nejoblíbenější zboží. Letos o Vánocích se však budou pod stromeček kupovat levnější hry.
Ačkoliv jsou Vánoce ještě více než tři měsíce daleko, výrobci zboží typického pro vánoční dárky už mají plné ruce práce s přípravami. Jednou z takových společností, kterým nákupy pod stromeček tvoří více než šedesát procent celkového obratu, je největší český výrobce her a hraček Dino Toys.
Podle ředitele společnosti Jana Šlemína však budou letošní Vánoce chudší než v předchozích letech. Zákazníci totiž v době ekonomické nejistoty začínají šetřit, což se podle něj projevilo i na aktuálních prodejích – ty meziročně klesly o čtrnáct procent.
„Meziročně vidíme lehký pokles. Zároveň se ale porovnáváme s covidovým obdobím, kdy jsme z pohledu poptávky zažili obrovský boom. V té době jsme vůbec nestíhali zboží vyrábět,“ uvedl v pořadu Agenda SZ Byznys výrobce her a hraček.
Kvůli aktuálnímu zpomalení prodejů proto firma přichází s novou strategií. V letošní sezoně se chystá zaměřit zejména na zboží v nižší cenové kategorii.
- Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
- Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
- Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .
Téměř každá česká rodina má doma hru Dostihy a sázky. Podle ředitele českého výrobce her a hraček Dino Toys Jana Šlemína je to stále nejoblíbenější zboží. Letos o Vánocích se však budou pod stromeček kupovat levnější hry.
Ačkoliv jsou Vánoce ještě více než tři měsíce daleko, výrobci zboží typického pro vánoční dárky už mají plné ruce práce s přípravami. Jednou z takových společností, kterým nákupy pod stromeček tvoří více než šedesát procent celkového obratu, je největší český výrobce her a hraček Dino Toys.
Podle ředitele společnosti Jana Šlemína však budou letošní Vánoce chudší než v předchozích letech. Zákazníci totiž v době ekonomické nejistoty začínají šetřit, což se podle něj projevilo i na aktuálních prodejích – ty meziročně klesly o čtrnáct procent.
„Meziročně vidíme lehký pokles. Zároveň se ale porovnáváme s covidovým obdobím, kdy jsme z pohledu poptávky zažili obrovský boom. V té době jsme vůbec nestíhali zboží vyrábět,“ uvedl v pořadu Agenda SZ Byznys výrobce her a hraček.
Kvůli aktuálnímu zpomalení prodejů proto firma přichází s novou strategií. V letošní sezoně se chystá zaměřit zejména na zboží v nižší cenové kategorii.
- Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
- Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
- Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .
Popis podcastu
Čtvrthodinka o byznysu z první ruky. Rozhovory s top lídry, zakladateli firem a špičkami českého byznysu. Každý všední den na Seznam Zprávách a ve všech podcastových aplikacích.