Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Dokud dají lidi za langoš 160 korun, proč by obchodník slevil, říká expert

Dokud dají lidi za langoš 160 korun, proč by obchodník slevil, říká expert

Obrázek epizody Dokud dají lidi za langoš 160 korun, proč by obchodník slevil, říká expert

Poslechněte si podcast

20. 12. 2023

23 min

O epizodě podcastu

I zdražit se musí umět. Kdo prodává příliš levně, prodělá. Kdo příliš draze, přijde o zákazníky. „Ale je vám to jedno, pokud bude stále dost zákazníků, kteří cenu akceptovat budou,“ vysvětluje expert na ceny Robert Le Veneur.

Robert Le Veneur se naceňování věnuje skoro 20 let. S cenovými strategiemi pomáhal Kauflandu, T-Mobile anebo Alze a došel k tomu, že Češi mají na vyšší ceny nižší citlivost než naši sousedé. I proto pořizují některé jídlo či drogerii dráž než „zámožnější“ Němci nebo Rakušané.

„Češi si rádi dopřávají. Chtějí ukázat jak sami sobě, tak ostatním, že si můžou něco dovolit, nechtějí si odpírat,“ řekl Le Veneur, zakladatel marketingové agentury RobertNemec.com pro SZ Byznys. Dokud na určité ceny lidé neřeknou ne, dolů podle něj nepůjdou.

„Dokud tady bude dostatečné množství lidí, kteří jsou ochotni dát za svařák 90 a za langoš 160 korun, tak by obchodníci byli hlupáci, aby je za ty ceny neprodávali. Češi musí být schopni říct: ‚Tuhle cenu já nebudu ochoten akceptovat,‘“ doporučuje Le Veneur.

  • Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
  • Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
  • Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .

I zdražit se musí umět. Kdo prodává příliš levně, prodělá. Kdo příliš draze, přijde o zákazníky. „Ale je vám to jedno, pokud bude stále dost zákazníků, kteří cenu akceptovat budou,“ vysvětluje expert na ceny Robert Le Veneur.

Robert Le Veneur se naceňování věnuje skoro 20 let. S cenovými strategiemi pomáhal Kauflandu, T-Mobile anebo Alze a došel k tomu, že Češi mají na vyšší ceny nižší citlivost než naši sousedé. I proto pořizují některé jídlo či drogerii dráž než „zámožnější“ Němci nebo Rakušané.

„Češi si rádi dopřávají. Chtějí ukázat jak sami sobě, tak ostatním, že si můžou něco dovolit, nechtějí si odpírat,“ řekl Le Veneur, zakladatel marketingové agentury RobertNemec.com pro SZ Byznys. Dokud na určité ceny lidé neřeknou ne, dolů podle něj nepůjdou.

„Dokud tady bude dostatečné množství lidí, kteří jsou ochotni dát za svařák 90 a za langoš 160 korun, tak by obchodníci byli hlupáci, aby je za ty ceny neprodávali. Češi musí být schopni říct: ‚Tuhle cenu já nebudu ochoten akceptovat,‘“ doporučuje Le Veneur.

  • Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
  • Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
  • Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .

Popis podcastu

Čtvrthodinka o byznysu z první ruky. Rozhovory s top lídry, zakladateli firem a špičkami českého byznysu. Každý všední den na Seznam Zprávách a ve všech podcastových aplikacích.