Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Česká libůstka v autech. Kupující jdou po ceně, ale na výbavě nešetří

Česká libůstka v autech. Kupující jdou po ceně, ale na výbavě nešetří

Obrázek epizody Česká libůstka v autech. Kupující jdou po ceně, ale na výbavě nešetří

Poslechněte si podcast

21. 5. 2025

14 min

O epizodě podcastu

„Český zákazník je extrémně citliví na cenu. U výběru auta mu musí dávat smysl především poměr ceny a výkonu. Paradoxně k tomu mají tuzemští klienti zájem o nadprůměrné vybavení uvnitř auta. Řekl bych, že tento trend je nadstandardní i v porovnání se západní Evropou,“ říká v Agendě SZ Byznys šéf značky Volkswagen Česká republika Jakub Šebesta.A zároveň stále platí, že auto je v Česku sociální status.Další trend, který je patrný po celé Evropě, je podle něj rostoucí zájem o vozy SUV a také takzvané čtyřkolky. „To je pro nás výhoda, protože je nabízíme téměř u všech modelů,“ vysvětluje ředitel značky Volkswagen ČR, která spadá pod společnost Porsche Česká republika. V této firmě působí na manažerských pozicích od roku 2011.Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.Odebírejte na Podcasty.cz, Apple Podcasts nebo Spotify.

„Český zákazník je extrémně citliví na cenu. U výběru auta mu musí dávat smysl především poměr ceny a výkonu. Paradoxně k tomu mají tuzemští klienti zájem o nadprůměrné vybavení uvnitř auta. Řekl bych, že tento trend je nadstandardní i v porovnání se západní Evropou,“ říká v Agendě SZ Byznys šéf značky Volkswagen Česká republika Jakub Šebesta.

A zároveň stále platí, že auto je v Česku sociální status.

Další trend, který je patrný po celé Evropě, je podle něj rostoucí zájem o vozy SUV a také takzvané čtyřkolky. „To je pro nás výhoda, protože je nabízíme téměř u všech modelů,“ vysvětluje ředitel značky Volkswagen ČR, která spadá pod společnost Porsche Česká republika. V této firmě působí na manažerských pozicích od roku 2011.

  • Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
  • Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
  • Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .

Popis podcastu

Čtvrthodinka o byznysu z první ruky. Rozhovory s top lídry, zakladateli firem a špičkami českého byznysu. Každý všední den na Seznam Zprávách a ve všech podcastových aplikacích.