
Andrea Šlesingerová (Masoprodej): Museli jsme vypnout mrazáky a propouštět prodavačky

O epizodě podcastu
Místo tradiční svíčkové se na českých stolech častěji objevuje lacinější vepřové. „Maso už začíná být pro lidi drahé. Hlavně hovězí a výrobky z něj,“ líčí Andrea Šlesingerová, ředitelka hornolidečské firmy Masoprodej.
Valašský výrobce a prodejce masa a uzenin Masoprodej je na trhu 30 let. I když se Češi masa vzdávají těžko, inflace už začala úřadovat i v řeznictvích a uzenářstvích. Celkový objem prodejů sice výrazněji neklesl, ale lidé sahají po lacinějším zboží.
„Kupují jiné maso, místo hovězího takovou tu klasiku, jako je třeba vepřová plec. Ve městech koupí i dražší zboží, ale méně,“ říká ředitelka podniku Andrea Šlesingerová v pořadu a podcastu Agenda.
Divoký nárůst cen masa se v poslední době trochu uklidnil. Ale ještě nedávno se podle řezníků ceny u dodavatelů měnily ze dne na den. V chladicích pultech jsme přeceňovali i třikrát za den, popisuje Šlesingerová.
- Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
- Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.
- Odebírejte na Podcasty.cz , Apple Podcasts nebo Spotify .
Místo tradiční svíčkové se na českých stolech častěji objevuje lacinější vepřové. „Maso už začíná být pro lidi drahé. Hlavně hovězí a výrobky z něj,“ líčí Andrea Šlesingerová, ředitelka hornolidečské firmy Masoprodej.
Popis podcastu
Čtvrthodinka o byznysu z první ruky. Rozhovory s top lídry, zakladateli firem a špičkami českého byznysu. Každý všední den na Seznam Zprávách a ve všech podcastových aplikacích.