Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Epizoda 37 - jak na redesign affiliate webu

Epizoda 37 - jak na redesign affiliate webu

Obrázek epizody Epizoda 37 - jak na redesign affiliate webu

Poslechněte si podcast

3. 8. 2022

1 hod 21 min

O epizodě podcastu

Každý web po zhruba 2-3 letech měl projít redesignem. Šablony a pluginy zastarávají, vyhledávače se mění s nimi požadavky na weby. V neposlední řadě, jak weby vypadaly 3 roky zpět už nemusí být aktuální a důvěryhodné. Výhody redesignu: Nová grafika - důvěryhodnost technická aktualizace webu - splnění požadavků vyhledávačů / rychlost webu Šablony mohou zastarávat - už k nim není podpora developerů pokud správně redesign provedete, můžete očekávat lepší CTR z webu, delší čas návštěvníků na webu, což je signál pro vyhledávače aby vás dali na lepší pozice. pokud plánujete web prodat, bude se lépe prodávat po redesignu Nevýhody redesignu: může se toho hodně pokazit :D Před redesignem: rozhodnout se zdali se mění šablona nebo se přejde na builder (lze udělat svépomocí) zadat redesign externí agentuře (nákladnější ale pravděpodobně lepší UX, rychlost webu, atp.. Redesign pomocí šablony / builderu aktualizovat na novou šablonu builder (elementor, oxygen, visual composer, atp…) - velká variabilita ale obvykle je potřeba si hodně pohrát s rychlostí Výhody: větší variabilita menší náklady (pokud děláte svépomocí) Nevýhody: pořád jste technickým kontaktem vy - pokud se něco pokazí musíte to řešit je potřeba ladit rychlost webu svépomocí Redesign pomocí externí agentury je potřeba si vybrat kvalitní developery (kteří to nezabalí za rok za dva a vy zůstanete bez technického kontaktu) Je dobré si vybrat developery, kteří spolupracují s grafiky (grafiku by měl určitě dělat profík) Výhody: nejste technický kontatk webu a můžete se obrátit na developery pokud se něco pokazí web bude pravděpodobně vychytaný co se rychlosti a struktury týče nevýhody: tato varianta je mnohem nákladnější vlastní buildery agentur Před redesignem webu udělat na webu následující: odstranit nepoužívané pluginy exportovat si nastavení pluginů (pokud budete kompletně přecházet na nový WP a nebudete aktualizovat současný) zálohovat si veškerý obsah Na co si dát pozor při redesignu: textová struktura webu (H1, H2, prvky) by měly zůstat stejné, abyste eliminovali změny pozic v SERPu z důvodu změny struktury struktura webu a url adresy by měly zůstat podobné (pozor na kategorie článků například /clanky/muj-clanek/). Pokud budete měnit url adresy nezapomeňte na příslušné 301 redirecty. neměnte více věcí najednou - když změníte hodně věcí najednou, hůře se potom určuje co způsobilo propad pozic/návštěvnosti Co kontrolovat po redesignu: url adresy (jejich struktura) nastavení pluginů (cachovací pluginy, SEO pluginy, tabulky, atp…) Dodělané css prvky (kontrola, zdali se classy nezměnily) návštěvnost a pozice (skrze seo pluginy, GA) - kontrolujte vždy alespoň měsíc po redesignu, než se změna propíše do SERPu. vnitřní prolinkování webu - pokud se měnily URL adresy je dobré změnit prolinky, abyste neměly příliš mnoho přesměrování Case studies Jarda a Ondra

Každý web po zhruba 2-3 letech měl projít redesignem. Šablony a pluginy zastarávají, vyhledávače se mění s nimi požadavky na weby. V neposlední řadě, jak weby vypadaly 3 roky zpět už nemusí být aktuální a důvěryhodné.

Výhody redesignu:

  • Nová grafika - důvěryhodnost
  • technická aktualizace webu - splnění požadavků vyhledávačů / rychlost webu
  • Šablony mohou zastarávat - už k nim není podpora developerů
  • pokud správně redesign provedete, můžete očekávat lepší CTR z webu, delší čas návštěvníků na webu, což je signál pro vyhledávače aby vás dali na lepší pozice.
  • pokud plánujete web prodat, bude se lépe prodávat po redesignu

Nevýhody redesignu:

  • může se toho hodně pokazit :D

Před redesignem:

  • rozhodnout se zdali se mění šablona nebo se přejde na builder (lze udělat svépomocí)
  • zadat redesign externí agentuře (nákladnější ale pravděpodobně lepší UX, rychlost webu, atp..

Redesign pomocí šablony / builderu

  • aktualizovat na novou šablonu
  • builder (elementor, oxygen, visual composer, atp…) - velká variabilita ale obvykle je potřeba si hodně pohrát s rychlostí

Výhody:

  • větší variabilita
  • menší náklady (pokud děláte svépomocí)

Nevýhody:

  • pořád jste technickým kontaktem vy - pokud se něco pokazí musíte to řešit
  • je potřeba ladit rychlost webu svépomocí

Redesign pomocí externí agentury

  • je potřeba si vybrat kvalitní developery (kteří to nezabalí za rok za dva a vy zůstanete bez technického kontaktu)
  • Je dobré si vybrat developery, kteří spolupracují s grafiky (grafiku by měl určitě dělat profík)

Výhody:

  • nejste technický kontatk webu a můžete se obrátit na developery pokud se něco pokazí
  • web bude pravděpodobně vychytaný co se rychlosti a struktury týče

nevýhody:

  • tato varianta je mnohem nákladnější
  • vlastní buildery agentur

Před redesignem webu udělat na webu následující:

  • odstranit nepoužívané pluginy
  • exportovat si nastavení pluginů (pokud budete kompletně přecházet na nový WP a nebudete aktualizovat současný)
  • zálohovat si veškerý obsah

Na co si dát pozor při redesignu:

  • textová struktura webu (H1, H2, prvky) by měly zůstat stejné, abyste eliminovali změny pozic v SERPu z důvodu změny struktury
  • struktura webu a url adresy by měly zůstat podobné (pozor na kategorie článků například /clanky/muj-clanek/). Pokud budete měnit url adresy nezapomeňte na příslušné 301 redirecty.
  • neměnte více věcí najednou - když změníte hodně věcí najednou, hůře se potom určuje co způsobilo propad pozic/návštěvnosti

Co kontrolovat po redesignu:

  • url adresy (jejich struktura)
  • nastavení pluginů (cachovací pluginy, SEO pluginy, tabulky, atp…)
  • Dodělané css prvky (kontrola, zdali se classy nezměnily)
  • návštěvnost a pozice (skrze seo pluginy, GA) - kontrolujte vždy alespoň měsíc po redesignu, než se změna propíše do SERPu.
  • vnitřní prolinkování webu - pokud se měnily URL adresy je dobré změnit prolinky, abyste neměly příliš mnoho přesměrování

Case studies Jarda a Ondra

Popis podcastu

AffilBox Podcast o všem co se točí kolem Affiliate Marketingu. Podcastem budou provázet Jarda Janíček a Ondra Martinek, majitelé aplikace AffilBox, affiliate manažeři a affiliate partneři. Můžete se těšit na témata, která řeší affiliate inzerenti, manažeři a partneři.