Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Epizoda 24 - Metriky, které sledujeme u našich affiliate webů

Epizoda 24 - Metriky, které sledujeme u našich affiliate webů

Obrázek epizody Epizoda 24 - Metriky, které sledujeme u našich affiliate webů

Poslechněte si podcast

30. 7. 2021

1 hod

O epizodě podcastu

V každém podnikání se musí sledovat určité metriky, podle kterých lze určit trend a zdraví byznysu. U affiliate webů to není jiné. Můžeme je dělit do 3 kategorií. Metriky zdraví webu: - Rychlost webu (Core Web Vitals, Pingdom) - Velikost webu v MB (Pingdom, GTmetrix) - Velikost databáze (cachovací pluginy, čistící pluginy) - Aktualizování pluginů a šablon - Nemít na webu příliš zdarma pluginů/neprověřených pluginů - Kontrola odkazů vedoucích na 404 chyby, (500, 503, atp…) - WP má funkci “stav webu”, která ukazuje co na WP zlepšit - Vyřešit upozornění a problémy v GSC - Ať už používáte jakýkoliv plugin na SEO, vždy to ukazuje nějaké “SEO zdraví článku” je dobré být v zelených číslech - Kontrola článků, jestli se nekanibalizují klíčovými slovy - Dívat se do Googlu, zdali jsou stránky indexované (site:mujweb.cz) Metriky zdraví byznysu: - Obrat provizí dohromady - náklady na pokračování webu = čistý profit - Rostoucí/Klesající návštěvnost - Bounce rate - nic moc neříká - Doba strávená na stránce - Trend vyhledávání odvětví/niche - Lze zmenšit riziko výpadku trafiku? Lze zmenšit riziko výpadku affiliate programu (viz náš podcast o rizikách v affiliate marketingu) - Cíle/události nastavené na odchozí návštěvnost z webu - sledovat jejich změny, AB testovat různé prvky Konkurence: - Sledovat obsah konkurence (co je nového, na co se zaměřují, atp…) - Sledovat jejich odhadovanou návštěvnost (Ahrefs, SimilarWeb, atp..) - Sledovat jejich odkazový profil (linkbuilding na stejných webech, viz náš podcast)

V každém podnikání se musí sledovat určité metriky, podle kterých lze určit trend a zdraví byznysu. U affiliate webů to není jiné. Můžeme je dělit do 3 kategorií.

Metriky zdraví webu:

- Rychlost webu ( Core Web Vitals , Pingdom )

- Velikost webu v MB (Pingdom, GTmetrix )

- Velikost databáze (cachovací pluginy, čistící pluginy)

- Aktualizování pluginů a šablon

- Nemít na webu příliš zdarma pluginů/neprověřených pluginů

- Kontrola odkazů vedoucích na 404 chyby, (500, 503, atp…)

- WP má funkci “stav webu”, která ukazuje co na WP zlepšit

- Vyřešit upozornění a problémy v GSC

- Ať už používáte jakýkoliv plugin na SEO, vždy to ukazuje nějaké “SEO zdraví článku” je dobré být v zelených číslech

- Kontrola článků, jestli se nekanibalizují klíčovými slovy

- Dívat se do Googlu, zdali jsou stránky indexované (site:mujweb.cz)

Metriky zdraví byznysu:

- Obrat provizí dohromady - náklady na pokračování webu = čistý profit

- Rostoucí/Klesající návštěvnost

- Bounce rate - nic moc neříká

- Doba strávená na stránce

- Trend vyhledávání odvětví/niche

- Lze zmenšit riziko výpadku trafiku? Lze zmenšit riziko výpadku affiliate programu (viz náš podcast o rizikách v affiliate marketingu)

- Cíle/události nastavené na odchozí návštěvnost z webu - sledovat jejich změny, AB testovat různé prvky

Konkurence:

- Sledovat obsah konkurence (co je nového, na co se zaměřují, atp…)

- Sledovat jejich odhadovanou návštěvnost ( Ahrefs , SimilarWeb , atp..)

- Sledovat jejich odkazový profil (linkbuilding na stejných webech, viz náš podcast )

Popis podcastu

AffilBox Podcast o všem co se točí kolem Affiliate Marketingu. Podcastem budou provázet Jarda Janíček a Ondra Martinek, majitelé aplikace AffilBox, affiliate manažeři a affiliate partneři. Můžete se těšit na témata, která řeší affiliate inzerenti, manažeři a partneři.