Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Epizoda 16 - Jaké jsou druhy affiliate partnerů a jak s nimi pracovat

Epizoda 16 - Jaké jsou druhy affiliate partnerů a jak s nimi pracovat

Obrázek epizody Epizoda 16 - Jaké jsou druhy affiliate partnerů a jak s nimi pracovat

Poslechněte si podcast

19. 3. 2021

1 hod 14 min

O epizodě podcastu

Recenzní weby: - Budují obsah na své zkušenosti s produktem - Objektivně hodnotí parametry a vytvářejí recenze a srovnání - Mají velkou důvěru mezi zákazníky - Obvykle díky velké návštěvnosti dokáží přinést mnoho prodejů Jak s nimi pracovat? - Je dobré jim poslat zboží na vyzkoušení a sepsání recenze, popřípadě jim dát přístup do vaší aplikace, služby, atp… - Velké portály si nechají často zaplatit za vložení recenze - vzhledem k tomu, kolik to může přinést prodejů, tak se to vyplatí. - Velké recenzní portály se nechtějí zaměřovat pouze na jeden affiliate program a rádi se zapojí do menších a samostatných programů - Díky tvorbě autorského obsahu (buduje vám brand, SEO, …) si typicky zaslouží větší provize. Cashback portály: - Dělí se o affiliate provizi se svým uživatelem - Konsolidují nabídky všech e-shopů - Velmi oblíbené mezi zákazníky - Loajalita zůstává obvykle s cashback portálem - Zákazníci věrní cashback portálu budou hledat primárně eshop tam a často nakoupí u konkurence, pokud má affil program Jak s nimi pracovat? - Cashbacky mají velké databáze kontaktů (mail, telefon, push notifikace, appka, atp…) a tak se vaše nabídka dostane rychle mezi velké množství zákazníků - Pokud máte akci, slevu, nové zboží, informujte o tom cashback a zeptejte se za jakých podmínek vám dají extra propagaci Kuponové weby: - Sdružují slevové kupóny z mnoha affiliate programů - Lidé si často hledají kupón až v košíku - V případě, že je vaše strategie zaměřená na slevy, jsou vhodným partnerem Jak s nimi pracovat? - Úplně stejně jako s cashbackovými partnery. Pokud mají nějaké kontakty na partnery a nebo jsou schopni a ochotni umístit kupón na homepage nebo na dobře navštěvovaném místě webu. Affiliate katalogy: - Agregují XML feedy z různých e-shopů za účelem ucelené nabídky pro návštěvníka - Agregují buď na základě ceny (jako heureka.cz) nebo na základě oboru (jako favi.cz, glami.cz, atp…) - Vhodný partner pro e-shopy Jak s nimi pracovat? -Katalogoví partneři se vyznačují tím, že dělají desítky až stovky webů. Je proto dobré mít pro ně připravené xml feedy a nejlépe segmentované. -Formáty -Dobře strukturované -Konzistentní obsah -Neměnit často strukturu Magazíny a blogy: -Zaměřují se na psaní o obecných a specializovaných tématech -Budují kolem sebe komunitu a návštěvníci jim důvěřují -Texty nebývají obvykle prodejní a proto se často kombinují s katalogovou sekcí Jak s nimi pracovat? - Protože jeden z nejzajímavějších obsahů jsou právě srovnání a recenze, e možné i magazínům a blogům nabídnout produkty na testování - Je dobré například využít svých SEO nástrojů a poskytnout jim nápady na obsah. Influenceři: - Tvoří kolem sebe komunitu, která věří jejich úsudku - Vytváří obsah, který resonuje s konkrétní cílovou skupinou - Problém je, že velké množství influencerů kolem sebe buď nemá nakupní komunitu a nebo neumí prodávat - Často chtějí zaplatit dopředu za přidání sociálního příspěvku Jak s nimi pracovat? - Doporučujeme využít funkci AffilBoxu “Trackovatelné kupóny” k vystavení speciálních kupónů a testování schopnosti prodávat jednotlivých influencerů. - Pokud influencer dokáže přivést objednávky je pak možné jim platit dopředu za vložení obsahu, protože si dokážeme spočítat výnosnost.

Recenzní weby:

- Budují obsah na své zkušenosti s produktem

- Objektivně hodnotí parametry a vytvářejí recenze a srovnání

- Mají velkou důvěru mezi zákazníky

- Obvykle díky velké návštěvnosti dokáží přinést mnoho prodejů

Jak s nimi pracovat?

- Je dobré jim poslat zboží na vyzkoušení a sepsání recenze, popřípadě jim dát přístup do vaší aplikace, služby, atp…

- Velké portály si nechají často zaplatit za vložení recenze - vzhledem k tomu, kolik to může přinést prodejů, tak se to vyplatí.

- Velké recenzní portály se nechtějí zaměřovat pouze na jeden affiliate program a rádi se zapojí do menších a samostatných programů

- Díky tvorbě autorského obsahu (buduje vám brand, SEO, …) si typicky zaslouží větší provize.


Cashback portály:

- Dělí se o affiliate provizi se svým uživatelem

- Konsolidují nabídky všech e-shopů

- Velmi oblíbené mezi zákazníky

- Loajalita zůstává obvykle s cashback portálem

- Zákazníci věrní cashback portálu budou hledat primárně eshop tam a často nakoupí u konkurence, pokud má affil program

Jak s nimi pracovat?

- Cashbacky mají velké databáze kontaktů (mail, telefon, push notifikace, appka, atp…) a tak se vaše nabídka dostane rychle mezi velké množství zákazníků

- Pokud máte akci, slevu, nové zboží, informujte o tom cashback a zeptejte se za jakých podmínek vám dají extra propagaci


Kuponové weby:

- Sdružují slevové kupóny z mnoha affiliate programů

- Lidé si často hledají kupón až v košíku

- V případě, že je vaše strategie zaměřená na slevy, jsou vhodným partnerem

Jak s nimi pracovat?

- Úplně stejně jako s cashbackovými partnery. Pokud mají nějaké kontakty na partnery a nebo jsou schopni a ochotni umístit kupón na homepage nebo na dobře navštěvovaném místě webu.


Affiliate katalogy:

- Agregují XML feedy z různých e-shopů za účelem ucelené nabídky pro návštěvníka

- Agregují buď na základě ceny (jako heureka.cz) nebo na základě oboru (jako favi.cz, glami.cz, atp…)

- Vhodný partner pro e-shopy

Jak s nimi pracovat?

-Katalogoví partneři se vyznačují tím, že dělají desítky až stovky webů. Je proto dobré mít pro ně připravené xml feedy a nejlépe segmentované.

-Formáty

-Dobře strukturované

-Konzistentní obsah

-Neměnit často strukturu


Magazíny a blogy:

-Zaměřují se na psaní o obecných a specializovaných tématech

-Budují kolem sebe komunitu a návštěvníci jim důvěřují

-Texty nebývají obvykle prodejní a proto se často kombinují s katalogovou sekcí

Jak s nimi pracovat?

- Protože jeden z nejzajímavějších obsahů jsou právě srovnání a recenze, e možné i magazínům a blogům nabídnout produkty na testování

- Je dobré například využít svých SEO nástrojů a poskytnout jim nápady na obsah.


Influenceři:

- Tvoří kolem sebe komunitu, která věří jejich úsudku

- Vytváří obsah, který resonuje s konkrétní cílovou skupinou

- Problém je, že velké množství influencerů kolem sebe buď nemá nakupní komunitu a nebo neumí prodávat

- Často chtějí zaplatit dopředu za přidání sociálního příspěvku

Jak s nimi pracovat?

- Doporučujeme využít funkci AffilBoxu “Trackovatelné kupóny” k vystavení speciálních kupónů a testování schopnosti prodávat jednotlivých influencerů.

- Pokud influencer dokáže přivést objednávky je pak možné jim platit dopředu za vložení obsahu, protože si dokážeme spočítat výnosnost.

Popis podcastu

AffilBox Podcast o všem co se točí kolem Affiliate Marketingu. Podcastem budou provázet Jarda Janíček a Ondra Martinek, majitelé aplikace AffilBox, affiliate manažeři a affiliate partneři. Můžete se těšit na témata, která řeší affiliate inzerenti, manažeři a partneři.