Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jsou vaše produkty a služby na dnešní dobu dostatečně kvalitní?

Jsou vaše produkty a služby na dnešní dobu dostatečně kvalitní?

Obrázek epizody Jsou vaše produkty a služby na dnešní dobu dostatečně kvalitní?

Poslechněte si podcast

12. 9. 2019

11 min

O epizodě podcastu

Máte stejný problém jako já? Zajímá vás, zda jsou vaše služby nebo váš produkt dostatečně kvalitní? Myslím tím vzhledem k době, stavu technologií či úrovni služeb na trhu. Nebo třeba vzhledem k penězům, které za služby či produkt požadujete. Jsou to již 3 roky od doby, kdy proběhlo spojení monitordrazeb.cz a adol.cz (abor.cz) pod hlavičku ADOLu. Stále více sleduji, jak se posouvá očekávání našich zákazníků dál a dál. Je to tím, že jsme “progresivnější”, chceme růst a hledáme nová odbytiště a cílové skupiny nebo je to vývojem klientů?

Každé pondělí máme v ADOLu poradu s obchodníky a řešíme různorodé záležitosti. Od zajímavých schůzek, přes náměty a požadavky od klientů a kontrolu KPI (ukazatele výkonnosti např. obrat, počet objednávek apod.), až po vývoj nových služeb atd. Pravidelně za mnou obchodníci přichází s tím, že musejí některé služby posunout dál, než tomu bylo doposud. Zkrátka to, co stačilo k získání klienta před 2 lety, již dnes nestačí. Sledujete také tento trend? Snažíte se přizpůsobovat, inovovat a zlepšovat své služby nebo jedete ve vyjetých kolejích?

Při poslední poradě jsme téma opět otevřeli a myslím si, že podobný problém můžete mít i ve vašem byznyse. Zajímal by mne váš názor. Jsme jako klienti náročnější a chceme lepší kvalitu za méně peněz nebo jen chceme kvalitu odpovídající ceně? Zkusím dnes na příkladu vysvětlit, kam se naše služby musely posunout, abychom na trhu uspěli. Třeba vám článek pomůže při “přemýšlení” nad vlastním byznysem.

Odkaz na celý článek na BLOGu ADOL.cz:

https://www.adol.cz/blog-jsou-vase-produkty-a-sluzby-na-dnesni-dobu-dostatecne-kvalitni/

Máte stejný problém jako já? Zajímá vás, zda jsou vaše služby nebo váš produkt dostatečně kvalitní? Myslím tím vzhledem k době, stavu technologií či úrovni služeb na trhu. Nebo třeba vzhledem k penězům, které za služby či produkt požadujete. Jsou to již 3 roky od doby, kdy proběhlo spojení monitordrazeb.cz a adol.cz (abor.cz) pod hlavičku ADOLu. Stále více sleduji, jak se posouvá očekávání našich zákazníků dál a dál. Je to tím, že jsme “progresivnější”, chceme růst a hledáme nová odbytiště a cílové skupiny nebo je to vývojem klientů? Každé pondělí máme v ADOLu poradu s obchodníky a řešíme různorodé záležitosti. Od zajímavých schůzek, přes náměty a požadavky od klientů a kontrolu KPI (ukazatele výkonnosti např. obrat, počet objednávek apod.), až po vývoj nových služeb atd. Pravidelně za mnou obchodníci přichází s tím, že musejí některé služby posunout dál, než tomu bylo doposud. Zkrátka to, co stačilo k získání klienta před 2 lety, již dnes nestačí. Sledujete také tento trend? Snažíte se přizpůsobovat, inovovat a zlepšovat své služby nebo jedete ve vyjetých kolejích? Při poslední poradě jsme téma opět otevřeli a myslím si, že podobný problém můžete mít i ve vašem byznyse. Zajímal by mne váš názor. Jsme jako klienti náročnější a chceme lepší kvalitu za méně peněz nebo jen chceme kvalitu odpovídající ceně? Zkusím dnes na příkladu vysvětlit, kam se naše služby musely posunout, abychom na trhu uspěli. Třeba vám článek pomůže při “přemýšlení” nad vlastním byznysem. Odkaz na celý článek na BLOGu ADOL.cz: https://www.adol.cz/blog-jsou-vase-produkty-a-sluzby-na-dnesni-dobu-dostatecne-kvalitni/

Popis podcastu

Podcast a blog společnosti ADOL.cz se zaměřuje na předávání zkušeností s investicemi do nemovitostí. Témata jsou dražby, exekuce, insolvence, hlídání nemovitostí a insolvencí, práce s katastrem nemovitostí.