Úvod
Podcasty
Zpravodajství
Data: Hell or Heaven? (Adastra Podcast)
25: Michaela Bauer (ČSOB): Virtuální asist...

Data: Hell or Heaven? (Adastra Podcast)
Zpravodajství
,
Byznys
,
Management
,
Technologické zprávy
,
Technika
25: Michaela Bauer (ČSOB): Virtuální asistentka Kate vyřeší s klientem zapomenutý PIN a zvládne end-to-end další dvě stovky bankovních procesů

O epizodě podcastu
Virtuální asistentka Kate obsluhuje v ČSOB už dva roky retailovou i firemní klientelu. Je integrovaná do desítek bankovních systémů, které běží na pozadí, a její vývoj na bázi umělé inteligence trval deset měsíců. Dnes umí pomoci klientům v každé druhé situaci a stále se učí. „Na rozdíl od klasického chatbotu Kate funguje modulárně, umí pracovat s obrovským množstvím dat, z předchozích dialogů skládat další dialogy a nevykolejí ji, ani když se zeptáte na něco stranou,“ říká v Adastra podcastu členka představenstva ČSOB odpovědná za inovace a digitalizaci Michaela Bauer.
Virtuální asistentka Kate obsluhuje v ČSOB už dva roky retailovou i firemní klientelu. Je integrovaná do desítek bankovních systémů, které běží na pozadí, a její vývoj na bázi umělé inteligence trval deset měsíců. Dnes umí pomoci klientům v každé druhé situaci a stále se učí. „Na rozdíl od klasického chatbotu Kate funguje modulárně, umí pracovat s obrovským množstvím dat, z předchozích dialogů skládat další dialogy a nevykolejí ji, ani když se zeptáte na něco stranou,“ říká v Adastra podcastu členka představenstva ČSOB odpovědná za inovace a digitalizaci Michaela Bauer.
Popis podcastu
Listen to Adastra’s podcast dedicated to latest trends in data management, AI and analytics.
This engaging podcast series showcases the visionaries reshaping the tech landscape. Featuring strategic leaders and boardroom heroes who persuade decision-makers to back new technologies, each episode dives into stories of ambition, innovation, and collaboration.
Join us to witness the evolution of technology across various sectors.