Úvod
Podcasty
Zpravodajství
Data: Hell or Heaven? (Adastra Podcast)
21: Zákazníci by měli vědět, co chtějí. Ně...

Data: Hell or Heaven? (Adastra Podcast)
Zpravodajství
,
Byznys
,
Management
,
Technologické zprávy
,
Technika
21: Zákazníci by měli vědět, co chtějí. Některé požadavky jim ale v zájmu jejich byznys potřeb rozmlouváme, říká architekt a delivery manager Adastry Jan Karban

O epizodě podcastu
Zákazník, třeba banka, by měl mít krátkodobý i dlouhodobý cíl a podle toho zvolit vhodné technologické řešení, které bude v souladu s jeho byznys potřebami. „Cíl je nejdůležitější, bez něho se nedá dobře postavit žádná technologie ani architektura. Snažím se držet toho, že nemusíme dělat všechno za každou cenu, musíme dodávat projekty tak, aby to dávalo smysl,“ říká v Adastra podcastu architekt a delivery manager Adastry Jan Karban.
Zákazník, třeba banka, by měl mít krátkodobý i dlouhodobý cíl a podle toho zvolit vhodné technologické řešení, které bude v souladu s jeho byznys potřebami. „Cíl je nejdůležitější, bez něho se nedá dobře postavit žádná technologie ani architektura. Snažím se držet toho, že nemusíme dělat všechno za každou cenu, musíme dodávat projekty tak, aby to dávalo smysl,“ říká v Adastra podcastu architekt a delivery manager Adastry Jan Karban.
Popis podcastu
Listen to Adastra’s podcast dedicated to latest trends in data management, AI and analytics.
This engaging podcast series showcases the visionaries reshaping the tech landscape. Featuring strategic leaders and boardroom heroes who persuade decision-makers to back new technologies, each episode dives into stories of ambition, innovation, and collaboration.
Join us to witness the evolution of technology across various sectors.