
Podcast 9 let natvrdo

#47: Angličtina na školách: Kdy s ní začít, jak naladit uši a jak ji děti zvládají?
13. 11. 2024
1 hod 2 min

Karel Gargulák: Rozdíly se zvětšují. Mezi školami i žáky v nich
5. 1. 2024
1 hod 13 min

Škola jako exportní artikl. V čem je kouzlo finského vzdělávacího systému
31. 1. 2024
1 hod 4 min

Alternativa ze Zatlanky. Jak „udělat“ školu jinak a zajímavě
7. 2. 2024
1 hod 11 min

Čeští učitelé. Chudé nevěsty a ženichové na sňatkovém trhu.
3. 4. 2024
1 hod

Škola, gender a LGBT. Důležitý je respekt k individuálnímu prožívání...
24. 1. 2024
1 hod 9 min

#44: Tomáš Zatloukal: Nejsilnější téma současnosti je duševní zdraví žáků
23. 10. 2024
1 hod 1 min

#54: Přepište dějiny: S autory podcastu o školním dějepisu a moderních dějinách
12. 2. 2025
1 hod 1 min

Martin Roman: Maturita by měla mít dvě úrovně
22. 11. 2023
1 hod 7 min

Igor Hnízdo a ti druzí. Obraz českých učitelů v médiích a popkultuře
21. 2. 2024
57 min

Kdy začínají moderní dějiny? A proč nám nejde o nich učit?
12. 6. 2024
1 hod 4 min

Matematika jen pro chytré děti? Nebo se dá s dobrým učitelem naučit?
5. 6. 2024
55 min

Děti, co se netěší do lavic. Jak opravit atmosféru českých škol?
20. 12. 2023
1 hod 8 min

Co o dětech říkají známky, které nosí ze školy? A co vypovídají o škole?
20. 3. 2024
1 hod

To ošklivé slovo politika. Jak o ní učit ve školách?
10. 1. 2024
1 hod 7 min

Daniel Münich: Dobré učitele nezískáme tak, že jim jeden den přidáme a druhý den budou učit pořádně.
17. 1. 2024
34 min

Co se v Bravíčku naučíš, v sexuální výchově jako když najdeš
14. 12. 2023
1 hod 1 min

Inkluze vs. segregace. Dlouhý boj proti zakořeněným stereotypům trvá
14. 2. 2024
55 min

Škola z pohledu zřizovatele. Jak se řídí 16 škol najednou
1. 5. 2024
58 min

Jak zachránit nemocné české školství? Čtyři hlavní důvody, proč učitelé vyšli do ulic
29. 11. 2023
42 min

#43: Čím dříve, tím lépe. Jak pomoci dětem z rodin ohrožených chudobou?
16. 10. 2024
1 hod 4 min

#48: Mateřské školy: Vzdělávací instituce bez lavic. Víc než jen „hlídárna“
20. 11. 2024
1 hod 4 min

Trojka z výtvarky, dvojka z hudebky. Jaká je budoucnost „výchov“ ve školách?
6. 3. 2024
1 hod 2 min

Nezávislý audit vzdělávání podle EDUinu: Škrty, růst nerovností, zpoždění strategie 2030+
13. 3. 2024
52 min

#40: Tandemový hit: Hodiny jsou „husté“ a naplněné, mezi učiteli musí fungovat chemie
25. 9. 2024
1 hod 4 min