
RUSLAN SKOPAL: Karlos Vémola splňuje co jsme chtěli, podmínky Zalanda jsou o nervy, jdeme za hranice

Poslechněte si podcast
15. 5. 2023
1 hod 57 min
Business: podcast@5reasons.cz
?️ S úspěšnými, vlivnými a slavnými mluvíme normálně a narovinu. O životě i byznysu, protože inspirace není nikdy dost.
5️⃣ důvodů, proč 5reasons:
1) Protože Brňáci se nebojí zeptat za vás
2) Protože s výjimečnými hosty porozumíte všemu důležitému
3) Protože s úspěšnými, vlivnými a slavnými mluvíme normálně a narovinu
4) Protože v životních ani byznysových tématech neznáme žádná tabu
5) Protože 5 hvězdiček u hotelu nebo Google hodnocení znamená největší zážitek. A ten pro vás chceme i u tohoto podcastu.
? YOUTUBE
https://www.youtube.com/watch?v=vH8qYixIQhQ
? Ruslan Skopal před rokem 2010 pracoval jako podomní prodejce kurzů v Americe. Postupně ale začal vést další obchodníky a dělal vysoké tržby. Když se vrátil do Česka, s kamarádem koupili značku Trenýrkárna.cz a postili se do budování firmy, která se tehdy zaměřovala na pánské spodní prádlo. Dnes má Trenýrkárna obrat cca 150.000.000 Kč, prodává v několika zemích, koupila českou značku Styx a expeduje stovky tisíc objednávek ročně. Trenýrkárna také spolupracuje s Karlosem Terminátorem Vémolou. S Ruslanem jsme mluvili o řízení eshopu, lidech, marketingu, spolupráci s Karlosem, ale také prodávání na Zalandu a podmínkách či o řadě dalších věcí. Tento podcast je nabitý obrovskou energií a plný praktických informací.
? SOCIÁLNÍ SÍTĚ A WEBY
5reasons: https://linktr.ee/5.reasons
Tvůj Brand: https://tvujbrand.cz/
Fiduciam: https://fiduciam.cz/
Trenýrkárna: https://www.trenyrkarna.cz/
Ruslan Skopal: https://www.linkedin.com/in/ruslanskopal/?trk=public_profile_recommendations&originalSubdomain=cz
?? KAPITOLY
0:00 - Intro
0:48 - 5 důvodů Ruslana
2:40 - Proč dělají produkty a ne služby?
8:50 - Podomní prodej v Americe
19:02 - Prodej mi propisku
23:58 - První byznys s oblečením
25:45 - Proč nechali název Trenýrkárna
30:12 - První kamenná pobočka
31:47 - Co byl největší pain, když ve 2012 dělali e-shop?
34:11 - Co by Ruslan poradil mladšímu já
37:34 - Zpětné zrcátko, “já to říkal”
42:26 - Jak vnímají Snuggs apod. firmy?
43:15 - Vratky
45:41 - Segment dle toho kam chceš růst
46:50 - Co dělají jinak oproti Dědolesu
54:00 - Marže
56:48 - Kolik v roce 2022 utratili za marketing?
1:01:21 - Jak se daří retence zákazníků?
1:02:41 - Slevy
1:07:10 - Spolupráce s Karlosem Vémolou - proč?
1:08:21 - Jaké typy reklamy mají?
1:09:35 - Podobnost reklamy s Alzou
1:11:35 - Spolupráce s Karlosem Vémolou - proč? Part 2
1:17:22 - Těžká komunikace s influencery
1:21:42 - Měřitelnost spolupráce s influencery
1:26:19 - Problém byznysu s trenkami
1:29:25 - Efektivita spolupráce s influencerem
1:33:08 - V čem Ruslan vyniká?
1:33:50 - Expanze
1:36:58 - Prodej přes marketplace - Zalando, Amazon apod.
1:39:00 - Jak funguje spolupráce se Zalandem a strasti
1:49:40 - Co dělat s nefunkčním e-shopem?
1:54:40 - Názor na Vasky, ErikaFashion a Angry Beards
1:57:10 - Závěr